Zmiana wyglądu ognika 3564 0

O temacie

Autor Mathew19951

Zaczęty 17.05.2022 roku

Wyświetleń 3564

Odpowiedzi 0

Mathew19951

Mathew19951

Użytkownicy
posty12
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Mathew19951

Zmiana wyglądu ognika
2022-05-17, 19:56(Ostatnia zmiana: 2022-05-18, 02:01)
Siemka - próbuję stworzyć istotę bazującą na ogniku, jednak nie jestem w stanie rozgryźć co zrobić, by zamiast standardowej błękitnej poświaty, dać jej czarną. Próbowałem komendą "effect = spellfx_firearmor_smoke", jednak efekt ten nie pokrywa oryginału dając niezbyt estetyczny rezultat, a niestety w pliku ognika .asc ani statystyk nie widzę niczego, co odpowiadałoby za bazowy wygląd  :hmmm:
Chałupniczo podmieniłem sam model na swarm.mds, ale jeśli ktoś ma pomysł na lepsze rozwiązanie to chętnie posłucham :)

W dodatku chciałem nieco "podkręcić" jego agresję, bo oryginalnie ognik oddaje tylko cios za cios. Zmieniłem śledzenie z short na long, ale w rezultacie lata za bohaterem bez skłonności do jego atakowania:
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_LONG;Teoretycznie ma gildię krwiopijca, więc powinien atakować jak głupi :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry