Gothic 2 Noc Kruka - Problem z polskimi znakami 1303 1

O temacie

Autor Trohu

Zaczęty 26.03.2022 roku

Wyświetleń 1303

Odpowiedzi 1

Trohu

Trohu

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dobry wieczór,
z góry przepraszam za jakieś pomyłki w niektórych miejscach. To jest mój pierwszy wątek na jakimkolwiek forum i nie jestem jeszcze przyzwyczajony do pisania w taki sposób, oraz przepraszam również jeśli rozwiązanie problemu zostało gdzieś opisane a ja nie potrafiłem tego znaleźć

Ale co do problemu, zacząłem sobie dzisiaj na nowo grać w Noc Kruka, ówcześnie usuwając tak zwane progi uczenia się umiejętności (jak na przykładzie siły, gdy wbijesz 30 punktów w siłę, zamiast płacić 1 PN za 1 punkt siły, płacisz 2 PN itd.)
Spolszczyłem sobie również skrypty z G2MDK by wiadomo, nie mieć wszystkich napisów w grze w języku niemieckim
Wszystko ładnie lecz nazwy niektórych przedmiotów wyświetlają się, jakby to ująć, z innymi literami bądź znakami interpunkycjnymi w miejscu polskich znaków. A największe jaja jak narazie miałem przy złocie ponieważ jako że tak to powiem "waluta" wyświetlało się normalnie, to jako przedmiot w ekwipunku już wyświetliło się z błędem, co widać na zrobionych screenach
Pomyślałem na początku że coś jest nie tak z plikiem skryptowym itemów, wzorując się na poradniku tworzenia modów od czip17. Zajrzałem więc do pliku IT_Misc i faktycznie były tam nazwy z błędami. Poprawiłem je wszystkie lecz w grze nadal nic się nie zmieniło.
Nie mam już zbytnio pomysłu jak temu zaradzić więc szukam jakiejś rady tutaj, jeśli ktoś wie to z góry dziękuję za odpowiedź   :)

Edit: Problem zażegnany, wina leżała po oryginalnym lipnym nazwaniu itemów w pliku skryptowym z pierwszego źródła. Pobrałem skrypty z innego źródła, podmieniłem ten jeden plik i podziałało. Temat do zamknięcia :)
^



 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Edit: Problem zażegnany, wina leżała po oryginalnym lipnym nazwaniu itemów w pliku skryptowym z pierwszego źródła. Pobrałem skrypty z innego źródła, podmieniłem ten jeden plik i podziałało.
Na przyszłość: do edytowania skryptów używaj jakiegoś edytora jak Notepad++ który pozwoli ci na zmianę kodowania pliku. Poprawnym kodowaniem jest ANSI (windows 1250)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry