U:PAR: Unkown identifier: VLK_594_BUDDLER 1690 2

O temacie

Autor

Zaczęty 16.08.2008 roku

Wyświetleń 1690

Odpowiedzi 2

Gimbi
  • Gość

Gimbi
Gość

U:PAR: Unkown identifier: VLK_594_BUDDLER
2008-08-16, 10:49(Ostatnia zmiana: 2008-08-16, 10:52)
Witam, piszę ten temat gdyż mam problem którego już nie jestem w stanie rozwiązać. Otóż skompilowałem skrypty poprzez GothicStarter'a, po czym standardowo gra się włączyła. W trakcie ładowania wyskoczył mi błąd dot. wpisu o NPC w pliku Startup.d

Zapewne przyda się do rozwiązania problemu, więc umieszczam tu fragment z pliku Startup.d, w którym ci dwaj NPC są wstawieni.
[codebox]func void Startup_Sub_Oldcamp()
{
   Wld_InsertNpc(VLK_501_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_502_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_503_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_504_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_505_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_506_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_507_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_508_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_509_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_510_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_511_Herek,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_512_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_513_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_514_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_515_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_516_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_517_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_519_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_521_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_522_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_523_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_524_Dusty,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_526_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_527_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_528_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_529_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_530_Guy,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_531_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_532_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_533_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_535_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_536_Kyle,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_538_Huno,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_553_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_554_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_555_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_556_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_557_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_560_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_561_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_564_Jesse,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_565_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_572_Gravo,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_573_Graham,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_574_Mud,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_575_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_576_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_577_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_578_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(Vlk_580_Grim,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_581_Snaf,"OC1");
   Wld_InsertNPC(VLK_594_BUDDLER,"OC1");
   Wld_InsertNPC(VLK_595_BUDDLER,"OC1");[/codebox]

Pogrubieni NPC to ci których wstawiłem
Chciałbym prosić was o pomoc.

P.S.
Jeżeli zajdzie taka potrzeba mogę pokazać skrypty tych NPC.
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
Program twierdzi że nie ma NPCa o instancji VLK_594_Buddeler. Zobacz czy taki NPC jest zrobiony
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Gimbi
  • Gość

Gimbi
Gość

U:PAR: Unkown identifier: VLK_594_BUDDLER
#2 2008-08-16, 10:55(Ostatnia zmiana: 2008-08-20, 00:15)
Ten NPC jest, to jest właśnie ten mój NPC. Bynajmniej kiedy pozbywam się tej linijki, wyskakuje mi błąd dot. drugiego NPC.

Skrypty obu NPC

[codebox]
instance VLK_595_Buddler(Npc_Default)
{
   name[0] = "Daren";
   npcType = npctype_main;
   guild = GIL_VLK;
   level = 2;
   voice = 2;
   id = 595;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 13;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 64;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 64;
   Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Tired.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Thief",74,1,vlk_armor_l);
   B_Scale(self);
   Mdl_SetModelFatness(self,0);
   fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
   EquipItem(self,ItMw_1H_Sword_Short_03);
   CreateInvItem(self,ItLsTorch);
   CreateInvItem(self,ItMiNugget:20);
   CreateInvItem(self,Amulet_Ottmunda);
   CreateInvItem(Akt_Ott);
   daily_routine = Rtn_Start_595;
};


func void Rtn_Start_595()
{
   TA_Sleep(23,00,06,00,"OTT_THIEF_1");
   TA_SitAround(06,00,08,00,"OTT_THIEF_2");
   TA_Stay(08,00,23,00,"OTT_THIEF_1");
};

[/codebox]

[codebox]
instance VLK_594_Buddler(Npc_Default)
{
   name[0] = "Ottmund";
   npcType = npctype_friend;
   guild = GIL_VLK;
   level = 5;
   voice = 4;
   id = 594;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 25;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 15;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
   attribute[ATR_MANA] = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;
   Mdl_SetVisual(self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_Tired.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Thief",110,2,-1);
   B_Scale(self);
   Mdl_SetModelFatness(self,0);
   fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
   Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H,1);
   EquipItem(self,ItMw_1H_Poker_01);
   CreateInvItem(self,ItLsTorch);
   daily_routine = Rtn_Start_594;
};


func void Rtn_Start_594()
{
   TA_SitCampfire(23,00,06,00,"FP_CAMPFIRE_OTT_1");
   TA_Stay(06,00,23,00,"OTTMUND1");
};

[/codebox]


EDIT:

Sprawa załatwiona - temat do zamknięcia. Otóż błąd tkwił prawdopodobnie w tym, iż instance NPC a nazwa pliku była inna, a ja wpisywałem instance.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry