Na początku bardzo proszę o wyrozumiałość gdyż jest to moja pierwsza przygoda z modingiem, proszę także aby wszystko mi dokładnie wyjaśnić, bo nie lubię odpowiedzi w stylu "zrób "to" to zacznie działać", bardzo zależy mi żebym rozumiał co skryptuję :roll: .
Otóż mam problem z nowym NPC. Zrobiłem sobie nowego NPC, ochrzciłem go swoim nickiem... etc.
oto on:
instance non_2001_Artex (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = Name_Artex;
npctype = npctype_MAIN;
guild = GIL_none;
level = 50;
voice = 1;
id = 2001;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 150;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Bald", 67, 1, STT_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talents --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, Scars_Schwert);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_03);
CreateInvItem (self, ItMiNugget, 200);
CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
CreateInvItem (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItem (self, ItFoBeer);
CreateInvItem (self, ItLsTorch);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_2001;
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
{
TA_Stand (8,00,20,00,"SPAWN_MOLERAT02_SPAWN01");
TA_SitAround (20,00,8,00,"SPAWN_MOLERAT02_SPAWN01");
};
No i kiedy rozpoczynam grę (z repase script, oczywiście) to pojawia mi się komunikat:
U: PAR Expected ')' ( line 46 )
Ale nawet kiedy obciąłem złą linijkę (podkreśliłem ją, to ta z rudą) to zSpy ciągle wytykał mi linijkę 46 i tak w koło macieju...
Bardzo proszę żeby ktoś mi wyjaśnił co robię źle :ow: