U: PAR Expected \')\' ( line 46 ) 1626 1

O temacie

Autor

Zaczęty 15.08.2008 roku

Wyświetleń 1626

Odpowiedzi 1

Artex
  • Gość

Artex
Gość

U: PAR Expected \')\' ( line 46 )
2008-08-15, 21:29(Ostatnia zmiana: 2008-08-17, 11:33)
Na początku bardzo proszę o wyrozumiałość gdyż jest to moja pierwsza przygoda z modingiem, proszę także aby wszystko mi dokładnie wyjaśnić, bo nie lubię odpowiedzi w stylu "zrób "to" to zacznie działać", bardzo zależy mi żebym rozumiał co skryptuję  :roll:  .

Otóż mam problem z nowym NPC. Zrobiłem sobie nowego NPC, ochrzciłem go swoim nickiem... etc.
oto on:

Cytuj
instance non_2001_Artex (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name =                     Name_Artex;
   npctype =                  npctype_MAIN;
   guild =                     GIL_none;      
   level =                     50;
   
   
   voice =                     1;
   id =                     2001;


   //-------- abilities --------
   
   attribute[ATR_STRENGTH] =      150;
   attribute[ATR_DEXTERITY] =      100;
   attribute[ATR_MANA_MAX] =      0;
   attribute[ATR_MANA] =         0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] =   400;
   attribute[ATR_HITPOINTS] =      400;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Militia.mds");
   //            body mesh,            head mesh,            hairmesh,   face-tex,   hair-tex,   skin   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Bald", 67,  1, STT_ARMOR_H);

   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelFatness (self, 0);
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talents  --------                                    

   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
   
   //-------- inventory --------                                    

   EquipItem (self, Scars_Schwert);
   EquipItem (self, ItRw_Crossbow_03);
        CreateInvItem (self, ItMiNugget, 200);
   CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
   CreateInvItem (self, ItAmBolt, 30);
   CreateInvItem (self, ItFoBeer);
   CreateInvItem (self, ItLsTorch);


   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_start_2001;
};

FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
{
   TA_Stand      (8,00,20,00,"SPAWN_MOLERAT02_SPAWN01");
   TA_SitAround   (20,00,8,00,"SPAWN_MOLERAT02_SPAWN01");
};

No i kiedy rozpoczynam grę (z repase script, oczywiście) to pojawia mi się komunikat:
Cytuj
U: PAR Expected ')' ( line 46 )

Ale nawet kiedy obciąłem złą linijkę (podkreśliłem ją, to ta z rudą) to zSpy ciągle wytykał mi linijkę 46 i tak w koło macieju...

Bardzo proszę żeby ktoś mi wyjaśnił co robię źle  :ow:
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent

dr inż. Fenix
The Modders

U: PAR Expected \')\' ( line 46 )
#1 2008-08-15, 21:35(Ostatnia zmiana: 2008-08-16, 10:12)
korzystasz funcji CreateInvItem, ona jest odpowiedzialna tylko za tworzenie pojedyńczego itemu u określonego NPC, jeśli chcesz stworzyć u NPC więcej niż jeden item, używasz CreateInvItems ("s" na końcu), ale wtedy, obowiązkowo dodajesz ilość tworzonego przedmiotu.

I jeszcze jedno:
Name_Artex
to jest zmienna typu string a nie nazwa twojego NPC, nazwy NPCów umieszczamy w cudzysłowiu czyli ("Artex")

to tyle
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry