Po wczytaniuzena textury sie psują 2700 1

O temacie

Autor

Zaczęty 15.08.2008 roku

Wyświetleń 2700

Odpowiedzi 1

LivingXadrian
  • Gość

LivingXadrian
Gość

Po wczytaniuzena textury sie psują
2008-08-15, 13:50(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 18:24)
Witam mam problem z modyfikacją ZENÓW wzorowałem się na tym tutorialu http://themodders.org/index.php?showtopic=67  i wszystko szło dobrze do czasu wczytania tego do Spacera. Mianowicie wszystkie tektury się rozwalają i zastępuje je jakaś jedna tektura (u mnie to przewarznie jest jakaś tektura kamieni).

Wiec próbowałem rozwiązać problem i doszedłem do tego że jak edytuje otexturowany plik 3DS w Ciemna 4D i zamicuje jako format .cd4 to tektury są na swoim miejscu (ale formatu .cd4 nie wczytam do Spacera). Wiec jak tylko wyexportuje przerobiony model do 3DS to wszystkie textury zastępuje jakaś domyślna jedna tektura i model trzeba od nowa w spacerze texturować.

Chyba że to wina programu że tak exportuje, Ja używam „Ciemna 4D” a z tego co wiem to poleca się używać „3D Studio Max”.

Ale jeśli się mylę i to nie wina programu to proszę kogoś o opisanie dlaczego się tak dzieje albo podanie działającego sposobu na przerabianie ZENÓW

Z góry wielkie dzięki !!


 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
exporter 3ds w Cinema 4D obsługuje nazwy tekstur do 8 znaków, nie licząc rozszerzenia, jak chcesz edytować już istniejący świat musisz przejść na maxa, ja używam na zmianę raz jednego raz drugiego.

edit: jak masz jakieś problemy, możesz pytać na gg: 6865514
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry