[G2NK] AbandonedMine.ZEN 3937 8

O temacie

Autor Vesemir

Zaczęty 21.11.2021 roku

Wyświetleń 3937

Odpowiedzi 8

Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam
Od kilku lat pracuje nad patchem do G2NK i chciałbym dodać możliwość wejścia do opuszczonej kopalni przy przechodzeniu do górniczej doliny. Pobrałem już ZENa z WoGa próbuje otworzyć Zena w Spacerze ale po wczytaniu jest cały czarny i widać tylko znaczniki świateł i waypointy nie widać co jest podłogą co sufitem i gdzie są ściany. Byłbym wdzięczny za pomoc bo nie wiem co z tym zrobić. Jak i późniejsze wskazówki które skrypty edytować aby mapa się poprawnie ładowała w grze.

Przejrzałem również poniższe wątki na forum ale niezbyt mi pomogły.
https://themodders.org/index.php?topic=29993.msg1353022#msg1353022
https://themodders.org/index.php?topic=25403.0
https://themodders.org/index.php?topic=17379.msg1039665#msg1039665
 

DerDrache

DerDrache

Użytkownicy
posty18
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
ZEN z WoGa na pewno działa pod G1, więc prawdopodobnie jest pod niego skompilowany. Próbowałeś zamiast tego otworzyć .3ds, potem w dwójce go skompilować jako indoor?
Druga kwestia: być może brak tekstur, albo są one inaczej nazwane w G1. Sprawdź w blenderze skąd model bierze tekstury i zobacz czy są takie pliki.
 
GOTHIC I: AMPLIFIED


Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ZEN z WoGa na pewno działa pod G1, więc prawdopodobnie jest pod niego skompilowany. Próbowałeś zamiast tego otworzyć .3ds, potem w dwójce go skompilować jako indoor?
Druga kwestia: być może brak tekstur, albo są one inaczej nazwane w G1. Sprawdź w blenderze skąd model bierze tekstury i zobacz czy są takie pliki.

Zapewne masz rację ale na obsłudze blendera kompletnie się nie znam. I nie wiem nawet skąd wziąć tego całego 3ds'a  :hmmm:
 

DerDrache

DerDrache

Użytkownicy
posty18
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Wypakować z Meshes.vdf. Do operacji o których mowilem nie trzeba bledera.
 
GOTHIC I: AMPLIFIED


Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wypakować z Meshes.vdf. Do operacji o których mowilem nie trzeba bledera.

W Meshes.vdf nie ma nic takiego jak AbandonedMine.3ds
Tak samo w Worlds.vdf
 

DerDrache

DerDrache

Użytkownicy
posty18
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Hmm, racja. Teraz zastanawiam się, skąd je wziąłem :D
 
GOTHIC I: AMPLIFIED


Vesemir

Vesemir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm, racja. Teraz zastanawiam się, skąd je wziąłem :D

Tego nie wiem. Ale nawet mając tego 3ds'a nie wiedziałbym zbytnio co z nim robić.
https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=405&cat=18&page=2&order=0
Tu niby jest przekonwertowana kopalnia dla G2 ale to samo jest co z poprzednią wiec chyba guzik a nie przekonwertowana.
 

DerDrache

DerDrache

Użytkownicy
posty18
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Okej, przypomniałem sobie - jest on w GMDK gothica I :) Wszystkie .3dsy powinny tam być https://www.worldofgothic.de/dl/download_28.htm
 
GOTHIC I: AMPLIFIED


lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty130
Propsy64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja do swojej modyfikacji Gothic 2 Plus też się namęczyłem, aby znaleźć działającą kopalnię i w końcu wziąłem ją z innego moda, który ją miał, ale już nie pamiętam nazwy. Możesz pobrać Gothic 2 Plus i wypakować pliki. Kopalnia powinna działać u ciebie też.

Jedynie co to będziesz musiał wyczyścić ją z przedmiotów, a potem dostosujesz już do własnych potrzeb.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry