Szata Maga z Kapturem 1796 1

O temacie

Autor Ingvrath

Zaczęty 15.11.2021 roku

Wyświetleń 1796

Odpowiedzi 1

Ingvrath

Ingvrath

Użytkownicy
posty10
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Ingvrath

Szata Maga z Kapturem
2021-11-15, 13:02(Ostatnia zmiana: 2021-11-16, 12:00)
Cześć,

Bardzo zależy mi na zdobyciu plików do Szat Magów z kapturami. Widziałem takie modele w L'Hiver, GTR 1.7.1 czy Gothic_2_Plus. Potrafię wyciągnąć taki gotowy pancerz z moda i wykorzystać go w formacie .mdm, ale mi zależy na pliku .asc, tak by można było samemu zbudować go od nowa, z własną teksturą. Widziałem różne warianty kapturów, ładniejszych i nieco mniej atrakcyjnych, dlatego bardzo zależało by mi w ogóle na jakimś systemie do wyciągania takich plików z gotowych modów, ale z braku takiej możliwości byłbym ogromnie wdzięczny za udostępnienie gotowych szat z kapturem.

Czy jest jakiś sposób by je zdobyć? Jakaś baza plików ze zbrojami? Albo jakiś sposób jak plik .mdm przerobić na .asc bez większych problemów? Próbowałem wykorzystać program Gothic Sourcer, ale przy próbie dekompilacji pliku HUMANS.MSB pojawia się błąd "File T_RUNL_2_RUN.MAN" not found or corrupted. Problem dotyczy niestety każdej paczki modów. Innego pomysłu po prostu nie mam.
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
1) Jeśli przy dekompilacji pliku HUMANS wyskakują błędy typu "File T_RUNL_2_RUN.MAN not found or corrupted" to może brakuje Ci danego pliku o tej nazwie w folderze anims\_compiled. Albo po prostu plik jest uszkodzony. Najlepiej wypakować jeszcze raz Anims.vdf i Anims_Addon.vdf, oraz przerzucić wypakowane VDFy do folderu anims\_compiled, w którym próbujesz zdekompilować plik Humans.

2) Żeby zdekompilować plik NowaZbroja.MDM, musisz zmienić jej nazwę na jakąś oryginalną zbroję z podstawki gothica. Przykładowo nazwij swoją zbroję "Armor_KDF_H.MDM". Potem podmień oryginalną zbroję z podstawki na swoją w anims\_compiled i zdekompiluj Humans. Wtedy otrzymasz plik .asc swojej zbroi.

Tylko zrób wcześniej kopię zapasową oryginalnej zbroi "Armor_KDF_H.MDM" zanim podmienisz plik. Po dekompilacji Humans przywróć z powrotem stary plik "Armor_KDF_H.MDM".
 
How can I see roses... and only feel thorns...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry