Blender do Unreal Engine 4 - problem z cieniami 5065 0

O temacie

Autor Varcuz

Zaczęty 9.10.2021 roku

Wyświetleń 5065

Odpowiedzi 0

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty85
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Witam, mam pewien problem i nie potrafię go sam już chyba rozwiązać.
Dla przykładu stworzyłem nowy model ( patrz na obrazki ). Za każdym razem jak importuje jakieś modele z blendera do unreala światło się źle na nich rozchodzi widać takie czarne "wykwity". Moje pytanie teraz brzmi, czy źle zrobiłem UV modelu czy coś źle importuje do unreala? Jak ktoś miał już podobny problem i udało mu się go rozwiązać, prosił bym o pomoc =D

Daje linki do obrazków, ponieważ mi się coś nie pokazują.

https://ibb.co/P4mz2L5
https://ibb.co/yQ9xXx6
https://ibb.co/hWfyXmZ
https://ibb.co/0fLSYrB




 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry