Gothic 2 Statystyki 3910 0

O temacie

Autor rom4ntic

Zaczęty 2.10.2021 roku

Wyświetleń 3910

Odpowiedzi 0

rom4ntic

rom4ntic

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka, mam tutaj taki skrypt który ma ponoć dodawać dodatkową linijkę w oknie statystyk a mianowicie Język Budowniczych. Czy ktoś mi powie czy coś tutaj jest nie tak?

META
{
    Parser    = Game;
    Engine    = G2A;
};

const string TXT_TALENTS[NPC_TALENT_MAX] =
{
    "",
    "Br. jednoręczna",
    "Br. dwuręczna",
    "Łuki",
    "Kusze",
    "Włamywanie się",
    "",
    "Magia",
    "Skradanie się",
    "",
    "",
    "Akrobatyka",
    "Kradzież kiesz.",
    "Kowalstwo",
    "Tworzenie run",
    "Alchemia",
    "Trofea",
    "Język Budown.",
    "Zdolność Ognika",
    "",
    "",
    ""
};


// ***********************************
// B_TeachPlayerTalentForeignLanguage
// ***********************************

func int B_TeachPlayerTalentForeignLanguage (var C_NPC slf, var C_NPC oth, var int Language)
{
    // ------ Kosten festlegen ------
    var int kosten;
    kosten = B_GetLearnCostTalent(oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE, Language);
   
   
    //EXIT IF...
   
    // ------ Player hat zu wenig Lernpunkte ------
    if (oth.lp < kosten)
    {
        PrintScreen    (PRINT_NotEnoughLearnPoints, -1,-1, FONT_ScreenSmall, 2);
        B_Say (slf, oth, "$NOLEARNNOPOINTS");
       
        return FALSE;
    };
   
           
    // FUNC
               
    // ------ Lernpunkte abziehen ------           
    oth.lp = oth.lp - kosten;
   
    Log_CreateTopic (TOPIC_Language,LOG_NOTE);
   
    // ------ Kцrperteil nehmen lernen ------
   
    if (Language == LANGUAGE_1)
    {   
        Npc_SetTalentSkill     (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 1);
        PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_1] = TRUE;   
        B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_1);
    };
    if (Language == LANGUAGE_2)
    {   
        Npc_SetTalentSkill     (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 2);
        PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_2] = TRUE;   
        B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_2);
    }; 
    if (Language == LANGUAGE_3)
    {   
        Npc_SetTalentSkill     (oth, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 3);
        PLAYER_TALENT_FOREIGNLANGUAGE[LANGUAGE_3] = TRUE;   
        B_LogEntry (TOPIC_Language,LogText_Addon_Language_3);
    }; 

    PrintScreen            (PRINT_LearnForeignLanguage, -1, -1, FONT_Screen, 2);
   
    // ------ bei jedem Kцrperteil: ForeignLanguage-Talent lernen (programmvariable, wird nur zur Ausgabe in StatusScreen benutzt) ------
    return TRUE;
};

const string TXT_TALENTS_SKILLS[NPC_TALENT_MAX] =
{
    "",
    "Zielony|Wojownik|Mistrz",
    "Zielony|Wojownik|Mistrz",
    "Zielony|Strzelec|Mistrz",
    "Zielony|Strzelec|Mistrz",
    "-|Uczony|-",
    "0|1|2",
    "0|1|2|3|4|5|6",
    "-|Uczony",
    "-|-",
    "-|-",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Wieśniak|Wojownik|Kapłan",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony",
    "-|Uczony"
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry