Brak nowo dodanych dźwięków SVM 1916 2

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 19.07.2021 roku

Wyświetleń 1916

Odpowiedzi 2

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem nowe dźwięki w formacie .wav i dodałem do folderu SFX. Stworzyłem nową instancję SVM_20 w SVM.d i dodałem nowe linijki w SfxInst.d Dałem NPCtom voice 20 i nie działa. Inne dźwięki się pojawiają, ale te nowo dodane już nie. Ma ktoś pomysł, co jest nie tak?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W pliku svm.d jest stała SVM_MODULES. Domyślnie ma ona wartość 20 dla głosów od 0 do 19. Jeśli chcesz dodać więcej głosów, musisz ją zwiększyć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zwiększyłem wcześniej na 21, ale to nie pomaga. Te nowe dźwięki teoretycznie powinny już działać, czy trzeba jeszcze coś zrobić?

Sprawdziłem w spacerze. Inne dźwięki się odpalają a te moje są głuche, ale jak włączam windows playerem to jest dźwięk.

Post połączony: 2021-07-19, 18:22
Edit:

Dobra ogarnąłem. Okazało się, że moje dźwięki były nagrane w stereo co powodowało brak dźwięku. Zmieniłem na mono tak jak oryginalne dźwięki i teraz wreszcie działa. Anyway dzięki za chęć pomocy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry