Opis modyfikacji:Definitive Edition to niemiecka modyfikacja do Gothic 1 od autora Świata Skazańców, która w swoim założeniu ma w niewielkim stopniu poszerzyć podstawkę.
Cechy modyfikacji:* Bardziej dopracowany świat
* Bliższa przynależność do obozu (styl chodzenia zależny od gildii, łysa głowa i tatuaże dla członków obozu na bagnie itp.)
* Dodatkowe zadania poboczne
* Gruntowna korekta tekstów z oryginału
* In Extremo
* Kradzież kieszonkowa znana z drugiej części
* Modlitwa dająca premie do atrybutów
* Możliwość wejścia do Opuszczonej i Wolnej Kopalni we wczesnych rozdziałach
* Możliwość zostania Magiem Ognia już w 1. rozdziale
* Nowe umiejętności do nauki (tworzenie run, gotowanie, łuczarstwo itp.)
* NPC reagujący na to, czy nosisz odpowiedni pancerz
* Obrażenia z broni dystansowej zależne od zręczności
* Poprawa błędów z podstawki
* Przeniesione części systemu walki z Gothic II
* Przywrócona wycięta zawartość
* Walki na arenie i zakłady u Scatty’ego
* Wiele nowych ksiąg do poczytania
* Wiele ukrytych miejsc i tajemnic do odkrycia
* Wyższy poziom trudności
* Pełna polska lokalizacja
— i wiele więcej —
Prezentacja:Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=PgVkQB1D7RQ
Screeny:Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine:
Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj:
KlikMożecie również wgrać sobie czcionkę z G2, która jest czytelniejsza, ale też większa, przez co czasami tekst może nie mieścić się w ramce:
KlikAutorem modyfikacji jest
Issues.
Credits:Tłumaczenie i reżyseria:
@QuaschGrafika:
@BliznaTesty: @Fabiosek,
@QuaschEdycja końcowa audio: @Nathakis
Nowe kwestie dograli Alan Pavletta, Andrzej Hausner, Anonimowy Lektor, Artur Ziajkiewicz, Borys Szafran, Cezary Ilczyna, Ireneusz Załóg, Jarosław Dubaniewicz, Konrad Makowski, Krzysztof Plewako-Szczerbiński, Krzysztof Siwiński, Mateusz Kwiecień, Mikołaj Klimek i Przemysław Glapiński.
Nie ma i nie będzie żadnych zmian względem niemieckiej wersji, gdyż całość została zrobiona DialogGetterem.
Opis pochodzi z forum
Bractwa Spolszczenia, autorem jest
@Quasch.