Jak dodać nową teksturę? 4691 3

O temacie

Autor Vorhacz

Zaczęty 20.05.2021 roku

Wyświetleń 4691

Odpowiedzi 3

Vorhacz

Vorhacz

Użytkownicy
Aktor głosowy
posty8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Aktor głosowy
Czołem! Jestem nowy w moddingu gothica jednak bardzo zależy mi na tym żeby dodać sobie do gry nową teksturę, mam pliki 3ds, asc i tga, i jak jeszcze 3ds drogą dedukcji wiem gdzie umieścić to na .asc nie mogę znaleźć zastosowania, do .tga mam Gomana ale nie umiem zrobić tak żeby dać tam tą teksturkę na stałe. Pomoże ktosiek?

Chętnie pomogę w dobrej jakości dubbingu do modyfikacji oraz machinim! :) // Discord: Vorhacz#7151

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
napisałeś to tak że nie wiadomo o co chodzi
.asc do Gothic 2\_Work\data\Anims
.tga do \_Work\data\Textures

Vorhacz

Vorhacz

Użytkownicy
Aktor głosowy
posty8
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Aktor głosowy
Mam Gothica 1, niestety nie ma w nim takich udogodnień jak specjalny folder na .asc (chyba, że jest a ja o tym nie wiem), z powyższej wypowiedzi nie wiem czego nie rozumiesz. Potrzebuję wiedzieć jak dodać do Gothica 1 nowe tekstury (nie podmianki).

Chętnie pomogę w dobrej jakości dubbingu do modyfikacji oraz machinim! :) // Discord: Vorhacz#7151

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Potrzebuję wiedzieć jak dodać do Gothica 1 nowe tekstury
Wrzuć ją do folderu z teksturami ¯\_(ツ)_/¯

Rozumiem, że chcesz dodać nową zbroję na istniejącym modelu, ale z nową teksturą.
Najpierw będziesz potrzebował tego:
https://worldofgothic.net/modifikation/download_144.htm
Chyba, że chcesz się bawić w wyciąganie skompilowanych modeli z archiwów VDF i dekompilować je GothicSourcerem xD