[G1] Gdzie są koordynaty obszaru pokrytego przez mapę? (jak SetLevelCoords w G2) 4735 3

O temacie

Autor TNTalib

Zaczęty 22.04.2021 roku

Wyświetleń 4735

Odpowiedzi 3

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy10
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cześć!
Poszukuję pliku, w którym jest dokładny obszar świata pokryty przez mapę w Gothic 1. Jakiś odpowiednik Doc_SetLevelCoords   (Document, -6900, 11800, 21600, -9400); , ale dla G1. Koniecznie potrzebuję DOKŁADNYCH koordynatów, a przeszukiwanie skryptów nic nie dało. Może nie mam czegoś wyeksportowanego, albo szukam niedokładnie  ;( Czy ktoś może poratować informacją, gdzie jest plik z tymi danymi? Przeszukiwałem forum i też nic takiego nie znalazłem. Może jest to zawarte gdzieś poza skryptami?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie ma. Nie było takiej potrzeby kiedy w grze był tylko jeden otwarty świat.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty93
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Такого нет, но вы можете сами найти крайние точки, чтобы позиция на карте была нормальной.

Nie ma czegoś takiego, ale możesz sam znaleźć skrajne punkty, aby pozycja na mapie była normalna.

Doc_SetLevelCoords   (Document, -6900, 11800, 21600, -9400);

-6900 - самая крайняя левая вершина
11800 - самая крайняя верхняя вершина
21600 - самая крайняя правая вершина
-9400 - самая крайняя нижняя вершина


-6900 - najbardziej skrajny lewy wierzchołek
11800 - najbardziej skrajny szczyt
21600 - najbardziej skrajny prawy wierzchołek
-9400 - najbardziej skrajny dolny szczyt


искать эти вершины надо с помощью blender/3d max.

musisz szukać tych wierzchołków za pomocą blendera / 3D max.
 

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy10
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzięki, tak myślałem, że nie będzie dokładnej wartości i będzie trzeba robić przybliżone pomiary Blenderem  ;(

Poprawne koordynaty zasięgu dla pliku mapy bezpośrednio eksportowanego z plików gry to w przybliżeniu:

LEWY GÓRNY RÓG:
X: -88838 lub -94000
Y: 64729 lub 63000

PRAWY DOLNY RÓG:
X: 88071 lub 90000
Y: -66924 lub -66000

Podaję po dwie wartości - pierwsza to odczyt z Blendera, a druga to wartości, które wyszły mi po próbie synchronizacji mapy z waynetem. Może gdzieś popełniłem błąd, ale działa i może komuś się to przyda :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry