Opis modyfikacji: Ta wersja randomizera kładzie duży nacisk na grywalność. Na początku gry wybieramy elementy, które mają być losowe.
Wszystkie opcje można dowolnie łączyć i dezaktywować. Przedmioty związane z zadaniami, klucze, pisma, mieszki, paczki itp. nie są usuwane w żadnych okolicznościach.
https://www.youtube.com/watch?v=YCilRN-3_j4
Siła potworówJeśli pierwotnie potwór miał 30 punktów siły, to teraz będzie miał albo przynajmniej 10, albo nawet 90. Możemy to również rozszerzyć aż do siły czarnego trolla.
Pozycja potworówTam, gdzie kiedyś był wilk, teraz może być topielec, pełzacz albo cieniostwór. Mamy tu opcję, żeby nie wliczać owiec, bowiem może to prowadzić do nadmiernego chaosu. Wyobraźcie sobie na przykład, że koło Alwina w mieście nagle respi się troll.
Ekwipunek postaciCzyli zróżnicowanie tego, co możemy zdobyć od innych.
Ubrania postaciJeśli nie przeszkadza wam na przykład Lord Hagen w kiecce albo inne dziwne kombinacje…
Głosy postaciWarto zaznaczyć, że nie chodzi tu o dialogi, a o kwestie SVM, czyli na przykład smalltalk.
KufryLosowa zawartość w kufrach. Nie ma to wpływu na przedmioty związane z zadaniami.
ZnajdźkiWszelkie stojące luźno przedmioty, które możemy znaleźć w świecie gry. Mamy tutaj do wyboru pełną losowość lub żeby były to przedmioty podobne, na przykład rośliny.
Dystrybucja pancerzyZapewne wiecie, że w niektórych miejscach można znaleźć nowy pancerz. Teraz może was tam czekać coś zupełnie innego.
Przywołania i przemianyCzyli po prostu losowe przyzywanie stworzeń i przemiana w nie.
Asortyment kupcówLosowo przydzielane towary.
Autorka chwali się też, że przeniosła system kradzieży kieszonkowej z G1 (nie wiem, jak to się ma do całej idei moda, ale okej).
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj:
KlikAutorką modyfikacji jest
Bisasam.
Całą polską wersją zająłem się ja. Wykorzystałem do tego DialogGettera, więc żadne poprawki nie wchodzą w rachubę. Macie dokładnie to, co w Niemczech.
Opis pochodzi z forum
Bractwa Spolszczenia, autorem jest
@Quasch.