animacja podczas dialogu i monologu się przerywa 4174 0

O temacie

Autor LordRakow

Zaczęty 31.01.2021 roku

Wyświetleń 4174

Odpowiedzi 0

LordRakow

LordRakow

Użytkownicy
posty15
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, nie wiedziałem trochę jak nazwać ten temat, ale w każdym razie.
Mój problem polega na tym, że stworzyłem monolog, gdzie jak postać usiądzie na fotel
to może wybrać opcję dialogową. Dialog jest, postać mówi, lecz problem powstaje taki, że po pierwszym zdaniu postać
nagle wstaje z fotela(przerywa animacje siedzenia bez wstawania), dialog dalej idzie, a potem powinna być animacja, lecz dialog się po prostu kończy i nic dalej.

tu macie cały kod. Odrazu mówię, że niektóre rzeczy zamaże, bo nie chcę zdradzać nic. Jestem pewien, że są dobrze
napisane, gdyż dźwięk działa:

Spoiler
func void startabit_s1()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
   MONOLOG=M_start;
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
   Ai_ProcessInfos(self);
};
};

func void start()
{
  b_say(self, self, "$abc");
  b_say(self, self, "$abc2");
  b_Say(self, self, "$abc3");
  AI_StopProcessInfos (self);
  Ai_playani(self, "Hum_SuckEnergy_Victim_K01");
  Snd_Play("MFX_Transform_Cast");
    MONOLOG=0;

};
   
INSTANCE PC_nostart (c_Info)
{
   npc    = PC_Hero;
   nr    = 999;
   condition  = nostart_condition;
   information  = PC_nostart_Info;
   important  = 0;
   permanent  = 1;
   description  = DIALOG_ENDE;
};

func int nostart_condition()
{
 if (MONOLOG == M_start)
{
return 1;
};
};

func int pc_nostart_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};



instance pc_start(c_info)
{
    npc = PC_HERO;
   nr = 1;
   condition = pc_start_condition;
   information = pc_start_Info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "śmiej się z memów";
};

func int pc_start_condition()
{
if (MONOLOG == M_Start)
{
 return 1;
};
};

func int pc_start_Info()
{
start();
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry