Chciałem dodać obrażenia obszarowe do Gejzera (wygląd czaru aż się o to prosi
), jednak nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Pobawiłem się trochę w Pfx i Vfx, ale bez rezultatów.
Przede wszystkim nie rozumiem skąd gra wie, kiedy użyć którejś funkcji (no dobra, to chyba nie funkcja tylko instancja czegoś
) z pliku Pfx, np. jest coś takiego do burzy ognistej INSTANCE spellFX_Firestorm_SPREAD (CFx_Base_Proto) - jednak w żadnym innym pliku nie widzę odniesienia/wywołania tej funkcji (instancji). Więc skąd program wie, kiedy ją wywołać?
Próbowałem po prostu dodać dokładnie coś takiego do geysera, zmieniając nazwę Firestorm na Geyser (zrobiłem to w Pfx i Vfx), ale nic się nie zmieniło, nie dodało mi tego efektu rozchodzenia się ognia do gejzera. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, zwłaszcza, że w tym wypadku kompletnie nie mam pojęcia, od czego zacząć.