Trochę przetestowałem i tak poprawili ruskie w końcu 2h i to tak konkretnie poprawili ale wróćmy do tematu tych kamyków no niestety je to trzeba chomikować i to konkretnie.
Wychodzi ze jest ich po 50 każdego rodzaju a to oznacza ze możemy sobie pozwolić na ulepszenie max 2 broni nimi bo split dmg nam w niczym nie pomoże w późniejszym etapie gry.
Weźmy dla przykładu 2H samo granie pod 2h wymaga bycia dodatkowo szamanem, to daje za duzo dobrego a jedyne co tracimy to - zwoje zadające dmg są gównem no ale to jest nieistotna strata, no chyba ze ktoś lubuje się w deszczu ognia.
Z całego szamaństwa interesują nas 2 rzeczy obowiązkowo, reszta opcjonalnie jak ktoś tam coś jeszcze potrzebuje.
Priorytety To windfury i Totem na dmg.
Aby windfury działało potrzeba topora lub mlota ( samym windfury zainteresujemy się na etapie GD bo żydzimy 2pn na naukę języka orków a to można mieć za free po za tym bez dostępu do nauki z miasta orków % szansa jest za mala )
Młoty odpadają na starcie wiadoma brak krwawienia i nie można zaostrzyć.
Mamy 3 opcje gildyjne ofc najlepsza to Najemnik/Szaman to jest oczywiste z powodu dostępu do najlepszego topora pod względem dmg ba to w sumie 2 lub 3 najlepsza bron w grze gdy nie gramy 7 rozdziału
O ile ulepszanie broni do +5 to ne jest gigantyczny problem tak nie polecam ulepszać każdej to kosztuje sztaby zlota także wiecie
Jeśli nie gramy najemnikiem to bronie naszego wyboru w który wpakujemy 20 kamieni i ulepszymy na +5 to Ar-urat i Topór Pradawnych, ten pierwszy po odpicowaniu dojeżdża do 800+ dmg wpisowego drugi no z 650 wyciągnie plus dodatkowe ale na nim mamy 60% szansy na windfury
W przypadku najemnika zasada jest taka sama z tym ze zmienia się topór ( oczywiście gdy zdobędziemy topór pradawnych wcześniej, bo możemy w 2 rozdziale już to ulepszamy go na +5 tylko kamieni na niego nie marnujemy) na cudeńko od khaleda czyli dragonslayer, ten po ulepszeniu na +5, wsadzeniu kamieni itp dobije do okolu 750dmg ale ma 200 dodatkowych i 40% przebicia nim procujemy windfury, ar-uratem będziemy mieli większy dmg ale brak 60% szansy na windfury
Także no, grac pod zreke tez z kamieni dużego użytku nie zrobimy 2 bronie wyboru no i do luku możemy kłute wpakować analogicznie w sile do kuszy czy tam luku na sile jak kto tam gra.
Całe bajer z tym polega na z rushowaniu gry aż uzyskamy bronie ktore sobie upatrzyliśmy, odpicowani tych borni na +5 i kamyki i tyle, potem easy game z górki leci bo mamy dmg jak z dualami, jak te odpicujemy to juz dmg wylatuje poza skale xd
Przy 600 sile 800 stamina i wymaxowanym toporku od khaleda jest spora szansa ze taki ork elita mający 3900 hp na max ustawieniach zostanie wyjebany z kapci na hita jak wejdzie windfury i to doslownie po jednym uderzeniu stracie cale hp.