[G2] B: VFILE \_Work\Data\Anims\ file not found 2715 1

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 23.11.2020 roku

Wyświetleń 2715

Odpowiedzi 1

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Od dwóch-trzech dni mam problem z błędem znajdującym się w tytule. Na dsc padło podejrzenie, że mogłem coś pojebać z Humans.mds, więc wyciągnąłem plik Humans.msb i Humans.mdh z oryginalnego .vdfa G2, zdekompilowałem Gothic Sourcerem i podmieniłem plik Humans.mds z moimi przeróbkami na ten oryginalny(kasując wcześniej z folderu _compiled w/w Humansy). I nic to nie dało. Problem pojawia się w momencie wygenerowania pliku Humans.msb(jeśli usunę go i zacznę nową grę, to za pierwszym razem błąd nie wyskakuje, natomiast przy drugim odpaleniu nowej gry[czyli w momencie, kiedy plik jest wygenerowany] wyskakuje błąd).
https://ibb.co/xFBrdXk <-- screen błędu
https://ibb.co/nmNT5zt <-- końcówka Zspy z błędem
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też się z tym spotkałem i chodzi o to, że najprawdopodobniej animacje się źle skompilowały przez błędy w pliku źródłowym. Przy pierwszym uruchomieniu niby będzie działać, ale potem już nie. Po drugim uruchomieniu jak podejrzysz nowo powstałe pliki w folderze z animacjami to prawdopodobnie będą one puste lub prawie puste. Możesz spróbować po pierwszym uruchomieniu wpakować te nowo skompilowane pliki do paczki .vdf albo .mod co zablokuje grze możliwość ich podmiany. To nie jest perfekcyjne rozwiązanie bo z jakiegoś powodu gra uznaje, że te pliki nie są jednak ok i próbuje je skompilować na nowo no ale mi to pomogło.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry