@Warewolf.
Miło, że się mnie jeszcze kojarzy
Na ten moment wszelkie nie dogodności, bugi na pewno doświadczysz. Gra jest w wersji Beta.
Wsadziłem w wygląd gry całe swoje serducho, zaznaczyć jednak chcę, że musiałem mocno skupiać się na wizji i koncepcie liniowym świata a dopiero potem na jego wykonaniu.
Poza wyglądem artystycznym gry jestem odpowiedzialny też za optymalizację. W tym temacie zastosowałem kilkanaście opcji a i tak to co widzicie jest realtime. Tak więc największe działa optymalizacyjne na sam koniec, aczkolwiek nie jestem
przekonany czy są tak na prawdę konieczne.
Ogólnie jestem odpowiedzialny za levelart, conceptart, pomysłodawcą oświetlenia i postprocessingu bez akceptacji, ale też modelowanie, dobieranie assetów do gry, i oczywiście particle w tym też produkcja particli.
Świat gry powstaje na moim Assecie "Slavica".
Świat gry determinuje dwoje Gamedesignerów.
Ci projektują przede wszystkim główną ścieżkę świata gry z rozgałęzieniami, moim zadaniem jest doczepianie gałązek
Przy produkcji bierze udział i czuwa ok 20 osób.
Działamy na Unity.