[G2NK] Gothic 2 Plus v1.1H 192614 224

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 23.10.2020 roku

Wyświetleń 192614

Odpowiedzi 224

Boris

Boris

Użytkownicy
posty10
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modyfikację można przejść bez dołączania do gildii. W porządku. Ale czy wtedy można rozwijać postać tylko w umiejętnościach bojowych? Czy też istnieje możliwość nauki kręgów magicznych? Jeśli tak, to czy można się nauczyć wszystkich sześciu kręgów?
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Modyfikację można przejść bez dołączania do gildii. W porządku. Ale czy wtedy można rozwijać postać tylko w umiejętnościach bojowych? Czy też istnieje możliwość nauki kręgów magicznych? Jeśli tak, to czy można się nauczyć wszystkich sześciu kręgów?
Wszystkie zmiany dotyczące korzyści są wyszczególnione w 1 poście z szczegółowej liście zmain. Są to np.:
- nauka broni z magicznej rudy od rozdziału 2 z wyjątkiem najlepszych ostrzy na smoki u Carla, Dobry, Huno oraz Jana.
- możliwość wyuczenia się od 2 rozdziału „run defensywnych” – które nie wymagają kręgów magii u Neferiusa. Są to: światło, sen, korzeń, wodna pięść, leczenie lekkich ran oraz przywołanie towarzysza.
- możliwość podniesienia regeneracji many do 1/15 sekund u Saturasa od rozdziału 2.
- w rozdziale 5 w almanachu pod klasztorem, Xardas wspomina o artefaktach Beliara i zostawia klucz, by je odnaleźć.

 

Boris

Boris

Użytkownicy
posty10
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozumiem. Dziękuję za pomoc.
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty236
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod niestety ma mnóstwo baboli, doszedłem do początku 4 rozdziału przed walką ze smokami (  30h nagrane) i dałem sobie spokój
Po 1 balans w grze leży totalnie... orkowe/ potwory, przeciwnicy mają przesadzoną ilość ochrony pancerza, mając na ten moment wykoksowaną postać/ wszystko wybite-siermiężne to było i mając 125 siły + kusza co zadaje 100 obrażeń i rozwinięta na ( 70% mistrz) zadajemy po 10-12dmg a taki zwykły ork ma 150-200 pancerza... i z 300zdrowia przez co walki dłużą się niemiłosiernie...

Po 2 wykonując zlecenie dla gildii złodzei nie mogłem okraść Sanandrila i Sędziego brak opcji kradzieży choć umiejętnośći kradzieży kiesz.posiadałem ( użyłem kodów mieli klucze)
 
Po 3  non stop natrafiamy czy to u pokonanych przeciwników, czy leżące wszędzie : pierścienie/ pasy i amulety których jest porażająca ilość, a nic nie wnoszą bo mają po 2-3pkt ochrony...
 
Po 4 zredukowane statystyki oka Inossa to śmieszny żart...  5 ochrony przed ogniem :P a mając już 30 level jaszczur ognisty ma nas na 2 strzały...

Po 5 nagrody za łowy są śmieszne Np 3 rośliny lecznicze lub 3 menzurki no sorry... :P

Po 6 system teleportów jest irytujący, nie można się przenosić między obszarami, no chyba że jest do tego jakieś zadanie później po 4 rozdziale, ale nie doszedłem tak daleko, dałem sobie spokój

Po 7 problemy z działaniem Unionów ..

Po 8 balans ekonomiczny / ceny przedmiotów to nieporozumienie...  koszt np jednej menzurki 35 golda, a skórę cieniostwora lub trolla kupimy za stówę ... babol pogania babol...
Ocena 4/10
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 1.1H dostępna do bezpośredniego pobrania oraz na Spine i Steam Workshop
Kolejne poprawki nie są przewidywane w dłuższym czasie.

Ważne zmiany
- Zwiększono odporność na broń +5, we wszystkich głównych pancerzach, wykonanych jako czeladnika Matteo.
- Matteo nie uczy już od razu wszystkich pancerzy z płatnerstwa, lecz tylko o rozdział wyższy.
- Zwiększono premię do pierścienia wspaniałości, jako czeladnik Thorbena:
* siła/ zręczność 4 zamiast 3
* mana 7 zamiast 4
* życie 35 zamiast 20
* jednorącz/ dwurącz/ łuk/ kusza 4 zamiast 3
- Obniżono początkową ilość punktów życia bohatera z 200 do 100, lecz w zamian wprowadzone 11 tabliczek życia do znalezienia.

Ulepszenia i poprawki
- Naprawiono błąd, w którym obalony Thorben, upuszczał wszystkie sprzedane mu przedmioty.
- Naprawiono niedopatrzenie, gdzie smoki można było zabić przed rozmową z nimi.
- Usunięto 2 podobne statystykami do siebie pancerze w początkowej części rozgrywki.
- Skrzynie w lochach pod starym obozem również potrzebują klucza, aby gracze nie używali gliczu przechodzenia przez ścianę.
- Cavalorn posiada gorszy sprzęt, zanim odbierze swój właściwy bandytom.
- Obniżono odporność na broń o 5 u Orka wojownika.
- Zmniejszono ilość kilku wytrychów i menzurek w skrzyniach do znalezienia.
- Poprawiono przezroczysty model dwóch korzeni w pobliżu Quentina.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry