Wersja 1.1d wydana!
Nowa mechanika: łowy
- W Khorinis, Zamku oraz obozie Magów wody dodano tablicę ogłoszeń, na której można znaleźć "Łowy". Jest to 15 wyzwań o lekkim zarysie fabularnym, zlecane przez okolicznych NPC. Konkretne łowy na bestie oraz niegodziwców można wziąć i wykonać tylko w określonym rozdziale - potem zostają anulowane, lecz z każdym nowym rozdziałem w lokacjach pojawiają się nowe. Każde ogłoszenie składa się z trzech podpunktów i to od gracza zależy czy zakończy łowy po wykonaniu pierwszego członu, dwóch lub wszystkich - za każdy otrzyma coraz większą ilość doświadczenia. Łowy wymagają od gracza oprócz zdolności bojowych, również różnych pozyskiwania trofeów, a czasem innych umiejętności czy sprytu.
Przykładowe Łowy: W rozdziale 3 Muguel prosi o pozbycie się konkretnego ognistego jaszczura. Dodatkowo potrzebuje 2 jego języki do przyrządzenia mikstury, a także 10 pochodni ponieważ na bagnach panuje w nocy mrok.
Ognisty jaszczur w rozdziale 3 nie należy do najłatwiejszych przeciwników. Ponadto bohater chcąc wykonać dodatkowy podpunkt, musi nauczyć się pozyskiwania ich języków oraz znaleźć i zapolować na dodatkowe osobniki. A jeśli chce wykonać zlecenie w pełni to dostarczyć 10 pochodni.
Pozostałe zmiany:
- Dodano 5 dwuręcznych włóczni, które do noszenia wymagają zręczności. Posiadają duży zasięg ataku i premię do walki bronią dwuręczną.
- Dodano 4 pasy podnoszące manę oraz dodające dodatkowe bonusy.
- W plikach modyfikacji v1.1d jest mapa w formacie .pdf z lokalizacjami wszystkich rzadkich potworów, zleceń Elireny oraz łowów.
- Wszystkie "Łowy" zostały zebrane w informacjach ogólnych. Zostało tam też przeniesione zadanie od Raoula na skórę Czarnego trolla.
- Lepiej zbalansowano ilość otrzymywanej many i ich cenę w wodzie, piwie, winie, grogu, rumie oraz pozostałych napojach. Handlarze posiadają ich mniejsze zapasy.
- Z 1 bryłki magicznej rudy można wytworzyć 5 magicznych strzał/bełtów zamiast 10.
- Najlepsze wersje magicznych łuków oraz kusz zaczynają nawet dotkliwiej zadawać obrażenia zombie.
- Duch Lance'a pojawia się w obozie Magów wody, a nie w obozie bandytów.
- Zwiększono cenę za oddanie mieczy Haradowi, aby były bardziej opłacalnie, niż sprzedaż składników osobno.
- Rośliny many po zjedzeniu minimalnie ją regenerują.
- U Martina, Fiska oraz Engora można zakupić dwuręczne włócznie wymagające zręczności.
- Zbroje u Matteo kosztują mniej o 25-50%
- Posiadając wyciągniętą pochodnię i wciskając klawisz kierunkowy w bok, postać wykona krótki sprint zamiast kroku.
- Zamieniono kilka niezadowalających modeli pancerzy, kusz, ksiąg oraz roślin na inne, a także niektóre ich nazwy.
- Rączka oddał swój wielki niepasujący mu topór bandycie obok.
- U Andre oraz Pedra nie można już dostać w rozdziale 2 zadania o dołączeniu do straży oraz klasztoru.
- Zadania Magowie wody, Gdzie są zaginieni ludzie, Niewolnicy Kruka, Wodny krąg oraz Zaginieni ludzie zostały przeniesione do działu Informacje ogólne, ponieważ zbyt długo zaśmiecają notatnik z zadaniami.
- Przyzwany wilk z runy defensywnej posiada więcej życia oraz obrony.
- Jack Aligator uczy pozyskiwania języków z ognistych jaszczurów.
- Samuel nie sprzedaje grogu w nieskończoność.
- Skrzynie w górnym mieście posiadają mniej złota.
- Kilka żądeł krwiopijcy można nabyć u Lutero oraz Miguela.
- Z trolla oraz czarnego trolla pozyskamy 5 sztuk surowego mięsa.
- Feros uczy zręczności do limitu 175 zamiast 200.
- Magiczny łuk znajduje się obok ciała Trokara zamiast w zwłokach.
- Zadanie "Rogi cieniostwora dla Bustera" znika z aktywnych zadać w rozdziale 4.
- Z ciał bandytów częściej pojawia się grog.
- Biff już poprawnie atakuje Uroborosa.
- Zagospodarowano pusty plac wokół kamiennego smoka.
- Bryłki rudy oraz złota nie nadające się do kopania maja stosowny opis o wyczerpaniu złoża.
- Zmniejszono rozdzielczość niektórych tekstur z 2048x2048 na 1024x1024, aby poprawić stabilność gry.
EDIT: Wersja 1.1d dostępna już również na Spine oraz Steam Workshop!