Próbowałem pozmieniać w plikach wartości AIV_EnemyOverride true na false i na odwrót. Jednak nic to nie dało. A to Invicible wygląda na to, że dotyczy tylko rozmów, żeby postać nie była atakowana.
Edit: Wygląda na to, że coś tutaj leży
// ------ NUR in WatchFight gehen, wenn kein Feind am Start ------
if (Npc_GetAttitude(self, other) == ATT_HOSTILE)
|| (Npc_GetAttitude(self, victim) == ATT_HOSTILE)
{
if (self.guild == GIL_BDT)
{
Print("1");//Sonderfall: Weiter im Text (BDT werden oben abgehandelt)
}
else
{
Print("2");
Npc_SendPassivePerc (self, PERC_ASSESSFIGHTSOUND, self, other);
return;
};
};
Przy ataku bandyty(GIL_BDT w skrypcie) npc ma wywalone, dopóki nie stanie mu przed oczami, gdzie każdy pozostały, który jest na linii wzroku atakuje go. Natomiast jeśli zmienię self.guild na other.guild, wtedy postać się obraca, ale zamiast atakować bandytę, to ogląda walkę(czyli Print 1 się wyzwala), a przy normalnym wariancie wyskakuje print 2 bez obracania.