Export modeli 1223 3

O temacie

Autor Athencjusz

Zaczęty 26.08.2020 roku

Wyświetleń 1223

Odpowiedzi 3

Athencjusz

Athencjusz

Użytkownicy
posty2
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam,
Zacząłem expotrować modele z Gothic'a do formatu .obj i napotkałem problem. O ile udało mi się wyeksportować LAB_PSI.ASC (stół alchemiczny) to z BSANVIL_OC.MDS (kowadło) mam problem ponieważ w GothicVDFS zamiast pliku z rozszerzeniem .MDS jest kilka z tą nazwą o innych rozszerzeniach. Ktoś wie jak wyciągnąć .MDS?
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam,
Zacząłem expotrować modele z Gothic'a do formatu .obj i napotkałem problem. O ile udało mi się wyeksportować LAB_PSI.ASC (stół alchemiczny) to z BSANVIL_OC.MDS (kowadło) mam problem ponieważ w GothicVDFS zamiast pliku z rozszerzeniem .MDS jest kilka z tą nazwą o innych rozszerzeniach. Ktoś wie jak wyciągnąć .MDS?

Czyli używasz/użyłeś GMDKa i/lub GothicSourcera do dekompilacji plików animacji? Jeśli ci czegoś brakuje, to pobierz paczkę zdekompilowanych animacji z "repozytorium"  WoGa.de. Dawno nie szukałem, więc musiałbyś mocno Googlować, ale tam są te wszystkie .MDSy, w tym od kowadła.
 

Athencjusz

Athencjusz

Użytkownicy
posty2
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Używam Sourcera, ale on mi nie pomoże - mam pliki w formacie MAN, MSB, MDM i MDH tylko do kowadła a nie mam MDS'a
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Używam Sourcera, ale on mi nie pomoże - mam pliki w formacie MAN, MSB, MDM i MDH tylko do kowadła a nie mam MDS'a

Przecież ci napisałem, abyś przytulił paczkę zdekompilowanych animacji, w których jest MDS kowadła i cała reszta od niego, z WoGa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry