Prace 3D 1137141 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137141

Odpowiedzi 3194

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace 3D
#180 2008-06-10, 14:43(Ostatnia zmiana: 2008-06-10, 14:45)
Cytat: Zdunek link=topic=31.msg17481#msg17481 date=Jun 9 2008, 14:46\'
coś Ci nie wyszło ;]  to był test teksury, jak chyba wszyscy wiedzą tekstur nie robię a tu moja teksturka i się trochę nasiedziałem
muszę jeszcze specular mapę zrobić, bo napisy odblaskują


W takim razie wybacz  ;)  Ale mógłbyś podkreślić wcześniej że teksturka twoja :D

PS: no fakt... nie umiem mieszać ludzi z błotem tak dobrze jak ty, ale się uczę :P
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
http://i27.tinypic.com/33kadl0.jpg kto ma ochotę ? ^_^  bo ja nie bo nie piję kawy XP
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Tom link=topic=31.msg17773#msg17773 date=Jun 12 2008, 15:06\'
http://i27.tinypic.com/33kadl0.jpg kto ma ochotę ? ^_^  bo ja nie bo nie piję kawy XP
to mi bardziej przypomina zupkę knorra ser w ziołach ;]  niż kawę...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Ten jak zwykle wyjechal z jakims renderem ;]  ale jak sie pytam ja zrobic ladny render, to on sie na tym nie zna ^_^
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Zdunek wziąłem teksture kawy ze zdjęcia kawy więc to musi byc kawa nie żadna zupka chińska tylko prawdziutka kawa "Kapuczino*" ^_^
Królik bo sie nie znam ;]
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy
Super to ci wyszło normalnie jak prawdziwe ale przyczepie sie do łyżki wyszła taka dziwna jak robisz takie realistyczne sceny????
 





Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Dlaczego ta podłoga się tak świeci? Poza tym zauważ, że łyżka jest o 0,01 mm za gruba, a to błąd niedopuszczalny ^_^ .
 

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy

Tom

Prace 3D
#187 2008-06-12, 20:00(Ostatnia zmiana: 2008-06-12, 20:00)
ta łyżka wyszla tak dziwnie bo mapa HDR ktorej uzyłem sie poprostu dziwnie od niej odbija.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace 3D
#188 2008-06-16, 20:49(Ostatnia zmiana: 2008-06-16, 20:54)
Kurcze, nie wiedziałem gdzie. Całość poza  kryształem to 2D, i miałem dylemat co z tym zrobić ;/. Ostatecznie dałem tutaj i potraktowałem owe 2D jako texturki.
Tło jest moje, robione od białego tła :)
Filmik animacji można pobrać klikając na obrazek :)


Aha, to dla gildii na Xfire :)
 

SoMe

SoMe

Użytkownicy
posty267
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jest złe, jednakże mógłbyś jeszcze popracować nad ,,realistyką,, pracy. Te dwa paski wokół kryształu wyglądają najgorzej, wyrózniaja sie zbytnio. Na dodatek koncowki zbytnio pikselowe, i same zakonczenie drewna moglbys zrobic lepiej, jakas zabawa swiatel itp.
4.5/10
 
Spoiler



WAH WAH WAH.




Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Widać, że Photoshop :) . Kryształek kojarzy się z BIT. Nie jest źle, ale popracuj jeszcze nad tym :) .
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, nie będę poprawiał. Chciałem tylko spróbować swoich sił w 2D :)
Poza tym, tak, to jest PS :)

PS: Nie zależało mi na realistce. Tą pracę lekko traktuję jako 3D, w końcu prawie wszystko to Photoshop :)
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
w czasie rozmowy z Thorem przez przypadek jakoś przypomniało mi się o modelach które robiłem do Bitu, ale Kazz mówił że są złe, chociaż nie wiem czemu, sami oceńcie :D

http://img375.imageshack.us/img375/671/rendeerih4.jpg
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Ja bym jeszcze ich nie oceniał bo nie widac siatki ani textur i jak sie prezentuje w grze :D

http://i30.tinypic.com/b9deua.jpg obecnie pracuje nad pewna sceną.
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
może jakieś wydmy w tle?
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

Prace 3D
#195 2008-06-18, 22:02(Ostatnia zmiana: 2008-06-18, 22:20)
Tom nie martw się tekstur nie będzie, a siatki i tak nie ma co pokazywać, modele są lowpoly od 100 do 800 poly na model...

edit: zapomniałem dodać że w grze tym bardziej ich nie będzie :D  przynajmniej w Bicie
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
W BIT to w ogóle cokolwiek będzie? :D

Też robiłem mieczyki do BIT:
http://img254.imageshack.us/img254/1719/mieczebbe8.png
I halabardy:
http://img293.imageshack.us/img293/8657/halabywf3.png
http://img206.imageshack.us/img206/6624/halabc4.png
Ale już ich pewnie nikt nie wykorzysta.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Kyroman, bardzo fajne te mieczyki, jeśli mają iśc na zmarnowanie to daj je lepiej do Targowiska, może ktoś wykorzysta je  do światłych celów  :D
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
No bo kazz to ciężki czlowiek, jemu sie przypodobac to naprawde trzeba sie trochę wysilić :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
To czy mu się podobało to inna sprawa :D
Na renderach nie ma wszystkich, łącznie było ich może ze 25, a te co widać na renderze z halabardami były robione przez kogoś innego, a przeze mnie tylko poprawiane bo miały pełno błędów.
Nie wiem jednak czy komuś się przydadzą - tylko kilka jest z unwrapem. Miałem pewne problemy z robieniem uvki, bo wszystko się rozciągało i trzeba było każdy polygon ręcznie skalować. Nie wiem czy nie jest to zależne od ustawień w maxie. Możliwe że da się bez problemów zrobić uvkę w innym programie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry