Dystans, obrażenia, kategoriie przedmiotów. 1424 1

O temacie

Autor lucki666

Zaczęty 13.08.2020 roku

Wyświetleń 1424

Odpowiedzi 1

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty133
Propsy65
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Potrafię zrobić dużo, lecz z tym mam problem. Gdzie znajdę i w jaki sposób zmienić:

1. Minimalny i maksymalny dystans broni dystansowej.
  • Próbowałem w AI_Constants zmieniać wartości, ale nic nie dało to.
    const float RANGED_CHANCE_MINDIST
    const float RANGED_CHANCE_MAXDIST
2. Minimalene obrażenia otrzymywane od magii (przy pomocy czarów)
3. W jaki sposób dodać więcej kategorii przedmiotów, które będzie można posegregować w ekwipunku. Chodzi głównie o przedmioty w kategorii ITEM_KAT_NONE;, których jest masa i są porozrzucane na końcu plecaka, a chciałbym zrobić podział na klucze, trofea, minerały itd...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
1. Jeśli masz na myśli dystans na jaki maksymalnie może polecieć pocisk, to jest to zapisane w silniku. Pociski lecą naprawdę daleko i po upływie określonego w silniku czasu po prostu znikają. No chyba, że natrafią na przeszkodę. Natomiast to czy pocisk trafi przeciwnika zależy po prostu od stopnia wyuczenia bronią - ale to chyba każdy wie.

2. Bez pakietów skryptowych lub Uniona nie możesz zmienić minimalnych obrażeń wyłącznie dla czarów. NPC_MINIMAL_DAMAGE dotyczy wszystkich rodzajów obrażeń.

3. To samo co w punkcie 2. Kategorie do sortowania są zapisane na sztywno w kodzie gry.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry