witam, kurwicy już z tym dostaje.
chce przesunąc piłkę po naciśnieciu klawisza. już nie ważne gdzie byleby się ruszyła.
using UnityEngine;
public class BallMovement : MonoBehaviour
{
public Rigidbody rb;
public GameObject Ball;
private bool PlayerPressPowerKey = false;
private float PlayerPressingThrowingKey;
private bool NoMoreBallAcceleration = false;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
}
void Update()
{
if (Input.GetKey("a"))
{
Ball.transform.Translate Vector3 = new Vector3(-1, 0, 0);
}
[...]
Jednak odrzuca mi cały czas to Ball. Przecież zdefiniowałem to jako GameObject a w Unity pokazałem mu, że jest to ta konkretna piłka. Jak mam się inaczej do niej odwołać? Próbowałem też rb, ale błąd ten sam.
Przypuszczam że błąd jest trywialny ale robię to dopiero 3 dni i pewnych rzeczy sie jeszcze ucze.
this.GameObject....