Wywołanie Animacji 3317 1

O temacie

Autor RandomRadioactiveMonster

Zaczęty 10.05.2020 roku

Wyświetleń 3317

Odpowiedzi 1

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty16
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzien Dobry
Napisałem prosty skrypt zakładania kaptura dla szaty maga wody. Oto on
Spoiler
func void dejzbr()
{

if (MEM_KeyState(KEY_P)==KEY_PRESSED) {

   if (test == 1) {
CreateInvItems (hero, wodakaptur, 1);
   AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);


AI_UseItem (hero, wodakaptur);
      AI_UnequipArmor (hero);
   AI_EquipArmor    (hero, wodakaptur);
   test = 2;
   }
         else {
         if (test > 0) {
CreateInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);
AI_playani (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, wodakaptur, 1);
   

AI_UseItem (hero, ITAR_KDW_H);
      AI_UnequipArmor (hero);
   AI_EquipArmor    (hero, ITAR_KDW_H);
   test = 2;
   }else{
   test = 0;
   };
   };
   };

};
Działa wszystko oprócz wywołania animacji. Chciałbym się dowiedzieć czy w dobry sposób "AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");" próbuje ja wywołać, a jeżeli nie to prosiłbym o owy dobry sposób
Z góry dziękuje za pomoc
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nazwa animacji musi być napisana dużymi literami
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry