Lagi po otworzeniu 3DS'a 1701 2

O temacie

Autor kubinka0505

Zaczęty 16.04.2020 roku

Wyświetleń 1701

Odpowiedzi 2

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
Witam,

Przeglądając wcześniejsze wątki na forum nie znalazłem rozwiązania swojego problemu więc tworzę nowy...

Problem polega na ścinaniu się Spacera: Gdy importuje plik 3DS (znajdujący się w folderze _Work\Data\Worlds) i kompiluje świat z opcją outdoor lagi są ogromne. Co więcej jest to jeden płaski kwadrat... (w blenderze plane).
Co ciekawsze, gdy importuje plik OldWorld\OldCamp.zen z G2NK lagi występują tylko w zamkniętych pomieszczeniach oraz na granicy zen'a...

Prosiłbym o porady jak rozwiązać problem.
 

Skelly

Skelly

Użytkownicy
posty13
Propsy9
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Spacer to stary silnik i trochę się gryzie z dzisiejszymi standardami :P Spróbuj skorzystać z limiterów FPS. Chociażby z programu "Bandicam". Przed odpaleniem spacera, odpal Bandicama i zaznacz opcje 30 klatek na sekunde. Ten program blokuje klatki spacera i powinno być już git
 

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
Spacer to stary silnik i trochę się gryzie z dzisiejszymi standardami :P Spróbuj skorzystać z limiterów FPS. Chociażby z programu "Bandicam". Przed odpaleniem spacera, odpal Bandicama i zaznacz opcje 30 klatek na sekunde. Ten program blokuje klatki spacera i powinno być już git
Dziękuję, problem rozwiązany.



Zostawiłbym temat otwarty, "dla potomnych".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry