[G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA 77542 328

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 16.12.2019 roku

Wyświetleń 77542

Odpowiedzi 328

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty233
Propsy51
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Jeden screen z mojej gry na zachętę.



Klimat jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Napiszę recenzję po przejściu moda, ale gołym okiem widać, że Ewolucja + najnowsza aktualizacja + poprawka z 09.19.21 to klasa sama w sobie !
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty233
Propsy51
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Mam pytanko, jak pokonać Stróża Więziennego ? Przerazić potrafi, ale cholerstwo nie jest podatne na broń i czary.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty323
Propsy248
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Spoiler
sprowadzic go pod kolce na suficie jesli zdobedziesz amulet juz

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty233
Propsy51
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
@OrtegaX 
Dzięki mordeczko.

Dwie sprawy.
1. Grimes po wykonaniu zadania z opuszczoną kopalnią stoi przed jej wejściem. Domyślam się, że to błąd.
2. Po zabraniu pancerza ze skrzyni na placu wymian atakuje nas Zabójca (dość problematyczny przeciwnik), ale przy jego ciele niczego nie było. Nie pojawił się również żaden zapis w dzienniku. Rozumiem, że tak ma być ?
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty323
Propsy248
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Tak, to jest taka nutka tajemnicy

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty233
Propsy51
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
@OrtegaX
Jest problem. Gdy próbuję otworzyć mapę skarbów Stalowobrodego to gra się zawiesza i jest wylot do pulpitu.

Przy okazji mam pytanie. W Wieży Mgieł spotykamy Znachora i po walce ze szczurem nas atakuje. Czy tak powinno być ? W poprzedniej wersji Znachora zabijaliśmy w Starej Kopalni (o ile mnie pamięć nie zawodzi).

---
Znachora po prostu zabiłem i tyle. Pozostaje kwestia Stalowobrodego i.. Nowicjusza, który prosi o dostarczenie desek z plaży. Niby wszystko okej, ale wydaje mi się, że na plaży nie ma wystarczającej ilości desek. Zebrałem z plaży co się tylko dało, ale to nie wystarczyło, żeby zadanie zaliczyć.
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty233
Propsy51
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Właśnie ukończyłem Dolinę Zombie w nowej odsłonie. Oto końcowe statystyki, przed walką z pół demonem, pół człowiekiem  :)
Spoiler

Oczywiście później pozbyłem się także jego wzmocnionej wersji.

Jak widać ''poszedłem" w siłę i uważam to za dobrą decyzję, bo jednak przyjemnie się zabija hordy nieumarłych za pomocą broni białej. Przejście moda zajęło mi 38 godzin i był warto, bo mod ma niepowtarzalny klimat o czym pisałem już wcześniej. Początek może się wydawać ciężki, bo ilość nieumarłych jest wręcz przytłaczająca, ale to dobrze - tak ma być. Wcześniej nie grałem w Ewolucję, ale pomysły na nowe zadania i frakcje się sprawdziły. No. ale żeby zbytnio nie słodzić to uważam, że należałoby poprawić / dodać:

- Kolorki skrzyń - czerwona to zamknięta, a zielona wcześniej przez nas otworzona (spotkałem się z takim rozwiązaniem chyba w Edycji Rozszerzonej)
- Te same bronie powinny się kumulować w jednym slocie (jest ich mnóstwo i uciążliwym było wolne ''zjeżdżanie" w slotach broni na sam dół)
- Poprawa różnego rodzaju błędów w dialogach (nie jestem mistrzem pióra, ale przyjemniej się czyta dialogi, jeżeli są rozbudowane i pozbawione jak największej ilości błędów)
- Poprawa zadań (quest Stalowobrodego oraz nowicjusza z Bractwa Śniącego, który wraz z kolegą osiedlił się na malutkiej wysepce)
- Dalszy rozwój DZ !  :) Mam nawet kilka pomysł na nowe zadania i zawartość:
Spoiler

1. Unikatowe Zombie. W grze jest wiele postaci, które nie zlecają zadań, a wystarczyłoby to lekko zmienić i jedna z nich mogłaby nam zlecać eliminację specjalnych nieumarłych, którzy są bardzo silni i mają unikatowe zdolności. Po zabiciu przynosimy trofeum ów postaci i dostajemy nagrodę, na przykład bonus do statystyk.
2. Pewien ocalały Mag Wody (mógłby się skryć przy kopcu rudy) na skutek wybuchu epidemii oszalał i prosi nas o dostarczenie wszystkich kamieni ogniskujących w nadziei, że uda mu się za ich pomocą i samego kopca rudy zniszczyć barierę. Oczywiście ten szalony pomysł nie musi się udać.
3. Pewien człowiek z bandy Ortegi zauważył, że Cavalorn "udomowił" ścierwojady. Mówi bohaterowi, że widział w okolicy zdrowego kretoszczura. Moglibyśmy mu go przyprowadzić, ale w późniejszym etapie gry dowiadujemy się, że stworzenie go ugryzło i zleceniodawca zmarł, bo okazało się, że kretoszczur był jednak zarażony.
4. Poprawa ostatniego zadania z Innosem. Uważam, że taka wielka kapliczka Innosa obok Wolnej Kopalni to nie był zbyt dobry pomysł. Można to zmienić i stworzyć niewielką świątynie Innosa ? (coś na zasadzie świątyni Beliara jako nowy świat)
5. Unikatowe bronie. Pewien Łowca Orków nam oznajmia, że na terenie GD są ukryte bardzo cenne bronie. Daje ich przybliżoną lokalizację, a my je odnajdujemy. Jeżeli któraś broń nam się spodoba, to ją weźmiemy, ale jeżeli oddamy, to dostaniemy w zamian książeczkę na parę punktów nauki.
6. Opowiadamy Kosie (gdy już znajdzie się w zamku), że byliśmy w Opuszczonej Kopalni. Ten chciałby się tam udać, bo uważa, że ów kopalnia to bezpieczniejsze miejsce od zamku. Gdy już się z nim spotkamy w kopalni to dochodzi do walki z nieumarłymi i Kosa ginie. Oczywiście można to zadanie rozwinąć i na przykład wziąć ze sobą jeszcze jakąś postać, która nie zleca zadań.

Cóż.. Pomysłów jest masa. Nie będę się już zbytnio rozpisywał, ale uważam, że @OrtegaX stworzył jednego z lepszych modów do G1 i powinien go dalej rozwijać. Potencjał jest ogromny. Mi pozostaje już tylko podziękować za moda  :)
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty323
Propsy248
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
A ja dziękuję za opinię i wsparcie! Cieszę się, że mod przypadł Ci do gustu! Oczywiście planuję dalsze rozwijanie go

General_MrZajac

General_MrZajac

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
WItam mam problem.
1) Kiedy wchodzę do starej kopalni od razu mam wylot do pulpitu..
2) Poszedłem z Topolem do Nowego obozu ale zaatakował nas ten pancerny bydlak. nie zadawałem mu żadnych obrażeń więc się wycofałem. teraz Topol siedzi w SO i nie mam z nim opcji dialogowych ma ktoś może na niego kod żeby go wezwać?  odam że nie moge użyć poprzedniego zapisu bo straciłbym jakieś 6h gry xD
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry