[G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA 73134 319

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 16.12.2019 roku

Wyświetleń 73134

Odpowiedzi 319

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Opis:
Kowal Bragus, szanowany obywatel miasta Khorinis. Jego życie było bardzo poukładanie, kochająca żona, dorosła córka. Wydawało by się, że nic nie popsuje jego szczęścia, aż do pewnej nocy. Ktoś podstępem zakradł się do domu Bragusa i zamordował jego rodzinę. Kowal doskonale wiedział kto to zrobił, jednak straż miejska nie miała na to żadnych dowodów. Bragus zemścił się na sprawcy, zamordował go chwilę przed tym gdy ten miał już uciec z miasta. Stało się, Bragus trafił do kolonii karnej, jednak nie spodziewał się on tego, co tam zastanie. Górniczą Dolinę opanowała apokalipsa zombie. Z dnia na dzień ludzie zaczęli zmieniać się w chodzące trupy, niektórzy przeżyli, uciekli, pochowali się po jaskiniach, a najliczniejsza grupa ocalałych w zamku, w Starym Obozie. Nikt do końca nie wie jak to się stało, widziano tylko fale przebłysków i piorunów dochodzących z wieży Nekromanty Xardasa. Może to on jest sprawcą, a może chodzi o coś innego? Czy zdołasz przetrwać? Czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie

Cechy modyfikacji:
- Klimatyczna i oryginalna fabuła osadzona w Górniczej Dolinie
- Ponad 30h rozgrywki
- Przerażający, mroczny klimat Kolonii Karnej.
- Około 70 zadań, głównych i pobocznych.
- Masa nowych, zróżnicowanych typów zombie, a także ich wyglądów.
- Nowe przedmioty ( Broń, pancerze, mikstury itd )
- Dubbing
- Wiele zmian w świecie
- Ponad 200 nowych dźwięków ( Dźwięki otoczenia, potworów, przedmiotów etc )
- Nowy soundtrack w kilku miejscach
- Dynamiczna i wciągająca rozgrywka
- Nowe modele i textury
- Nowe postaci i dialogi
- Broń drzewcowa i tarcze ( Przy czym walka tarczą nie jest dostępna dla gracza )
- Nowe ciekawe funkcje skryptowe
- Easter Eggi
- I wiele wiele więcej


O zmianach względem wersji 1.5 nawet nie piszę bo tego jest kolosalna ilość.

PATCH EWOLUCJA:
- Urozmaicono znacznie fabułę
- Wiele poprawek
- Rozgrywka wydłużyła się o około 5 godzin
- Masę nowego kontentu
- Możliwość gry magiem, wojownikiem lub łowcą
- Wprowadzono stary system levelowania i zdobywania umiejętności
- Dodano Alchemię, naukę wiecznego sprintu
- Wolne celowanie
- Nowe zombie
- Nowe przedmioty ( broń, pancerz, hełmy itd )
- Nowe dźwięki
- Dostępna walka z tarczą
- Nowe zadania, postaci, zdarzenia fabularne
- Wprowadzono wątek z orkami
- Zmiany w świecie
- 2 nowe światy
- Nowa walka z bossem
- Dodatkowe easter eggi
- Ulepszono ogólny balans rozgrywki
- I wiele więcej
PATCH EWOLUCJA NIE JEST W PEŁNI ZDUBBINGOWANY!

09.09.2021 DUŻA AKTUALIZACJA MODA
LISTA ZMIAN:

-Poprawki błędów z podstawowej wersji Ewolucji
-Nowe wątki, zadania, dialogi, postacie
-Nowe umiejętności: Hiena Cmentarna, wabienie przeciwnika, redukcja stresu, orkowa broń, strzelanie z dmuchawek.
-Możliwość szybszego zdobycia 2 poziomu walki bronią dwuręczną
-Nowe dźwięki
-Nowy świat
-Nowe rodzaje zombie
-Nowi przeciwnicy
-Zmiany w świecie, więcej roślinności, zniszczeń itd
-Poprawki w balansie
-Zwiększony poziom trudności
-Ciosy krytyczne jako osobny mechanizm
-I wiele więcej


Szczególne podziękowania za pomoc przy projekcie dla:
-Bogu9281
-Siemekka
-Johns545a
-Outlandera
-Oskara Kwiatkowskiego
Oraz dla wszystkich dubbingerów w składzie:
Spoiler
-Jędrzej Rosa
-Archi
-Robinskateboard
-Majes
-Wagon
-VMAJSTER
-Sebastian Sikora
-Minus25
-Dodo
-Damiano
-SnowFox
-Kairos
-Kito
-Thinger
-Siemiach
-Nosalduhr
-Wierowski
-DISTRICT
-Zegier
-Ajsin
-Shagito
-PR3CEL
-Ciecik
-Szczapek
-KRZYŻOWSKI
-John Garett
-Quoltec
-Enteri
-Simen
-MaikeloO
-Sudiah
-Mathew19951
-Maruc
-Barti35
-Leiwark
-Jakimix135
-Okiem Fabiana
-Paweł "Cichy"
-Kanterov
-Johnny
-Opol
-Benson
-Grabek
-Fayors
-PeQs
-Ogoniasty
-Serbernus
-VernoMeek
-Vixi
-Panker
-Bartosz Socha
-LANCA
-Mugi
-Sonof
-PENDA
-Vorhacz
-Zentix

Screeny:
Spoiler








Instrukcja instalacji zawarta jest w paczce!
WAŻNE UWAGI PRZED GRĄ:
-W modyfikację NIE NALEŻY grać z rozszerzeniem DX11!
-Nie powinno się zaczynać nowej gry jeżeli jesteśmy w trakcie rozgrywki, psują się wtedy skrpty. Jeżeli np, polegliśmy na początku rozgrywki i nie mamy żadnego save'a, NALEŻY wyjść z gry i ponownie ją uruchomić.
-NIE NALEŻY grać w widoczności większej niż max 180.

-Na potrzeby poprawnego działania niektórych questów, w monologu spania zawarte są czasami NOWE opcje, wspominam bo gracze często klikają "śpij do rana" nie zwracając na to uwagi :)


POBIERZ MODYFIKACJĘ W NAJNOWSZEJ WERSJI ( NIE WYMAGA STARSZYCH )
Jeżeli doceniasz moją twórczość i chcesz przyczynić się do szybszego usprawniania moda jaki i kolejnych produkcji to zapraszam do wsparcia mnie tutaj: https://tipply.pl/u/ortegax
Każda pomoc się przyda, bardzo wam za nią dziekuję  Każda osoba, która wyśle donejta może liczyć na swoją obecność w modzie, w przyszłych aktualizacjach bądź nowych produkcjach jako NPC bądź w postaci dubbingu.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na prywatną wiadomość na moim fanpage, jestem tam aktywny i z chęcią pomogę.
https://www.facebook.com/OrtegaXOfficial/

outlander

outlander

Użytkownicy
posty360
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Gratulacje! Mam nadzieję, że działa to w miarę stabilnie i nie będziesz musiał walczyć z patchami. :D W weekend zabieram się do gry.
 

Zegier

Zegier

Użytkownicy
posty4
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie mogę się doczekać jak będę miał wolną chwilę i odpalę to cudo! :D
 
YouTube: ZEGIER
https://www.youtube.com/watch?v=zegierdegie

Instagram:@zegierr
https://www.instagram.com/zegierr/

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty355
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wreszcie! Za dwa dni zaczyna się moje wolne będzie grane :D
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Generalnie problem z wywalaniem naprawię na dniach i udostępnię nową wersję, pewnie w weekend

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@OrtegaX A czym to jest spowodowane jeśli można wiedzieć? 😛 I moim skromym zdaniem jest za ciemno, ale to może wina monitora,  nie wiem, ale zanim znalazłem pochodnię na początku to minęło z 20 minut xD a eksploracja i podróż nocą całkowicie odpada, ale no może taki zamysł, musiał się wspomóc DX11 żeby rozjaśnić bo jasność w opcjach nie działa (ale to nie tylko w modzie akurat) i w sumie pytanie mam drugie, dlaczego jest mod niekompatybilny z DX11? Zbyt mocne ścinki, coś blokuje, wywalanie czy jak?
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dlaczego jest mod niekompatybilny z DX11? Zbyt mocne ścinki, coś blokuje, wywalanie czy jak?

W G2 ale też chyba i w G1 nowy typ oświetlenia (mroczniejszy) nie jest kompatybilny z DX11, w moim modzie na przykład po odpaleniu DX11 nie ma żadnej mgły ani mroku, podobnie jest w Ciemnościach Gordotha chociaż tam jest i tak trochę ciemniej niż zwykle.
 

Wolfram_Hard

Wolfram_Hard

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mogę ustawić jasności, kontrastu lub gammy, suwaki nie działają a gra jest tak ciemna, że nie da się grać. Przy przesuwaniu tych suwaków na górze ekranu pojawiają się napisy 10000. Odpalane pod Spine lub Gothic Starter.
 

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty27
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Wolfram_Hard A masz wgrane DX11? W tym modzie ustawienia jasności z menu Gothica są nieaktywne, takie opcje możesz zmienić tylko w menu DX11 (F11 -> Brightness albo Contrast).

A jeśli masz wgranego DirectX-a to najlepiej go wywal, skoro podobno i tak może powodować błędy.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica

OrtegaX

[G1] Dolina Zombie v2.1
#9 2019-12-17, 14:44(Ostatnia zmiana: 2019-12-30, 15:12)
Mod nie wymaga starszych wersji!

Hatapon

Hatapon

Użytkownicy
posty159
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli to nie wina tego ze zepsulem cos podczas instalacji, tylko to wina moda ze przy otwieraniu skrzynek mi crashuje gra?
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Tia. Konkretnie nowego systemu muzycznego.

Wolfram_Hard

Wolfram_Hard

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)
 

tefendy

tefendy

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla mnie - najlepszy mod do g1, i chyba nawet SS2.0 tego nie przebije, bije na głowę ER/MT.

Pierwszy raz w gothicu przestraszyłem się czegoś przez zombie za plecami w nocy xD!

Świetna robota.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty98
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Świetny mod. Normalnie "zabijesz wora, przyjdą dwa" xD Polecam.

Oktawian mi zginął w walce z zombie, mam nadzieję że nie miał ważnych zadań. Miał przynajmniej dobry miecz.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Nie jest ważny.
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)
Używając pochodni może?

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty98
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)

Na początku gry jest wystarczająco dużo światła by doczłapać do najbliższej pochodni, ewentualnie jak gra się już na patchu to ma się je w ekwipunku  :lol:
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty320
Propsy244
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Duży patch do moda pojawi się 27 grudnia. Dzięki streamom Archiego doskonale wiem co zmienić, co naprawić itd. Więc patch będzie dość obszerny, zawierający szereg konkretnych i potrzebnych zmian.
Dobra informacja też to fakt, że wraz z Siemkiem ogarniamy muzykę i jesteśmy na dobrej drodze, żeby działała, wiemy już co konkretnie jest z nią nie tak.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty355
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czekać na tego patcha do 27 grudnia (też widziałem streamy Archiego) czy można grać na tej wersji od początku do końca w miarę spokojnie?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty656
Propsy224
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też chciałem zadać to pytanie.
 
while (!success) try{...}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry