[G1] Dolina Zombie: Edycja Definitywna 181708 406

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 16.12.2019 roku

Wyświetleń 181708

Odpowiedzi 406

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Opis:
Kowal Bragus, szanowany obywatel miasta Khorinis. Jego życie było bardzo poukładanie, kochająca żona, dorosła córka. Wydawało by się, że nic nie popsuje jego szczęścia, aż do pewnej nocy. Ktoś podstępem zakradł się do domu Bragusa i zamordował jego rodzinę. Kowal doskonale wiedział kto to zrobił, jednak straż miejska nie miała na to żadnych dowodów. Bragus zemścił się na sprawcy, zamordował go chwilę przed tym gdy ten miał już uciec z miasta. Stało się, Bragus trafił do kolonii karnej, jednak nie spodziewał się on tego, co tam zastanie. Górniczą Dolinę opanowała apokalipsa zombie. Z dnia na dzień ludzie zaczęli zmieniać się w chodzące trupy, niektórzy przeżyli, uciekli, pochowali się po jaskiniach, a najliczniejsza grupa ocalałych w zamku, w Starym Obozie. Nikt do końca nie wie jak to się stało, widziano tylko fale przebłysków i piorunów dochodzących z wieży Nekromanty Xardasa. Może to on jest sprawcą, a może chodzi o coś innego? Czy zdołasz przetrwać? Czy uda ci się na czas zapobiec dalszemu rozwojowi epidemii? Okaże się w Dolinie Zombie

Co oferuje modyfikacja:
-Nowa fabuła w zmodyfikowanej Górniczej Dolinie
-Mnogość zombie i ich odmian w postaci zakażonych zwierząt
-Nowe przedmioty, broń, pancerze, hełmy
-Możliwość walki z tarczą
-Niepełny polski dubbing
-Nowe światy
-Do 30H rozgrywki
-Nowe dźwięki otoczenia i muzyka
-I wiele więcej

Zmiany w wersji definitywnej:
-Usunięto zbędny content, który nużył i przedłużał niepotrzebnie rozgrywkę
-Poprawiono balans gry
-Dodano nowy rodzaj broni (Windlass crossbow)
-Dodano nauczycieli poza zamkiem
-Urozmaicono zdobycie insygnium z obozu na bagnie
-Małe poprawki bugów

Screeny:
Spoiler




POBIERZ WERSJĘ DEFINITYWNĄ:

outlander

outlander

Użytkownicy
posty462
Propsy234
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Gratulacje! Mam nadzieję, że działa to w miarę stabilnie i nie będziesz musiał walczyć z patchami. :D W weekend zabieram się do gry.
 

Zegier

Zegier

Użytkownicy
posty3
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie mogę się doczekać jak będę miał wolną chwilę i odpalę to cudo! :D
 
YouTube: ZEGIER
https://www.youtube.com/watch?v=zegierdegie

Instagram:@zegierr
https://www.instagram.com/zegierr/

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wreszcie! Za dwa dni zaczyna się moje wolne będzie grane :D
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Generalnie problem z wywalaniem naprawię na dniach i udostępnię nową wersję, pewnie w weekend

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@OrtegaX A czym to jest spowodowane jeśli można wiedzieć? 😛 I moim skromym zdaniem jest za ciemno, ale to może wina monitora,  nie wiem, ale zanim znalazłem pochodnię na początku to minęło z 20 minut xD a eksploracja i podróż nocą całkowicie odpada, ale no może taki zamysł, musiał się wspomóc DX11 żeby rozjaśnić bo jasność w opcjach nie działa (ale to nie tylko w modzie akurat) i w sumie pytanie mam drugie, dlaczego jest mod niekompatybilny z DX11? Zbyt mocne ścinki, coś blokuje, wywalanie czy jak?
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty91
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dlaczego jest mod niekompatybilny z DX11? Zbyt mocne ścinki, coś blokuje, wywalanie czy jak?

W G2 ale też chyba i w G1 nowy typ oświetlenia (mroczniejszy) nie jest kompatybilny z DX11, w moim modzie na przykład po odpaleniu DX11 nie ma żadnej mgły ani mroku, podobnie jest w Ciemnościach Gordotha chociaż tam jest i tak trochę ciemniej niż zwykle.
 

Wolfram_Hard

Wolfram_Hard

Użytkownicy
posty16
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mogę ustawić jasności, kontrastu lub gammy, suwaki nie działają a gra jest tak ciemna, że nie da się grać. Przy przesuwaniu tych suwaków na górze ekranu pojawiają się napisy 10000. Odpalane pod Spine lub Gothic Starter.
 

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty29
Propsy13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Wolfram_Hard A masz wgrane DX11? W tym modzie ustawienia jasności z menu Gothica są nieaktywne, takie opcje możesz zmienić tylko w menu DX11 (F11 -> Brightness albo Contrast).

A jeśli masz wgranego DirectX-a to najlepiej go wywal, skoro podobno i tak może powodować błędy.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica

OrtegaX

[G1] Dolina Zombie v2.1
#9 2019-12-17, 14:44(Ostatnia zmiana: 2019-12-30, 15:12)
Mod nie wymaga starszych wersji!

Hatapon

Hatapon

Użytkownicy
posty159
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli to nie wina tego ze zepsulem cos podczas instalacji, tylko to wina moda ze przy otwieraniu skrzynek mi crashuje gra?
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Tia. Konkretnie nowego systemu muzycznego.

Wolfram_Hard

Wolfram_Hard

Użytkownicy
posty16
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)
 

tefendy

tefendy

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla mnie - najlepszy mod do g1, i chyba nawet SS2.0 tego nie przebije, bije na głowę ER/MT.

Pierwszy raz w gothicu przestraszyłem się czegoś przez zombie za plecami w nocy xD!

Świetna robota.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Świetny mod. Normalnie "zabijesz wora, przyjdą dwa" xD Polecam.

Oktawian mi zginął w walce z zombie, mam nadzieję że nie miał ważnych zadań. Miał przynajmniej dobry miecz.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Nie jest ważny.
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)
Używając pochodni może?

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
@koooonek no nie mam jak było pisane w instrukcji by nie mieć. 
@OrtegaX poważnie to jest nieaktywne? A czemu i jeśli tak to jak gracze wychodzą z lokacji startowej jak nic nie widać? XD (kilka komów wcześniej pisałem o suwakach)

Na początku gry jest wystarczająco dużo światła by doczłapać do najbliższej pochodni, ewentualnie jak gra się już na patchu to ma się je w ekwipunku  :lol:
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Duży patch do moda pojawi się 27 grudnia. Dzięki streamom Archiego doskonale wiem co zmienić, co naprawić itd. Więc patch będzie dość obszerny, zawierający szereg konkretnych i potrzebnych zmian.
Dobra informacja też to fakt, że wraz z Siemkiem ogarniamy muzykę i jesteśmy na dobrej drodze, żeby działała, wiemy już co konkretnie jest z nią nie tak.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czekać na tego patcha do 27 grudnia (też widziałem streamy Archiego) czy można grać na tej wersji od początku do końca w miarę spokojnie?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy235
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też chciałem zadać to pytanie.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry