Skyrim + blender 1614 2

O temacie

Autor Varcuz

Zaczęty 15.12.2019 roku

Wyświetleń 1614

Odpowiedzi 2

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty78
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Witam, mam problem z dodaniem jakiegokolwiek modelu do Skyrima. Jeżeli znalazł by się ktoś kto by to łopatologicznie wytłumaczył to był bym bardzo wdzięczny. Wiem, że jest wiele takich wątków już, ale od kilku godzin próbuję coś zdziałać i nic. Jakby ktoś napisał jak dodać cuba nowego oteksturowanego to i tak byłbym do przodu :)
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty101
Propsy27
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=3pAoqyr71Cg
- Pomoże?
 
Moje gg: 8169289

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty78
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!

Varcuz

Skyrim + blender
#2 2019-12-16, 19:38(Ostatnia zmiana: 2019-12-16, 20:06)
Wielkie dzięki pomogło, ale jeszcze nie do końca :) Udało mi się wstrawić nowy model przez podmianke itd jak na filmiku, ale nadal nie mogę po prostu stworzyć modelu, oteksturować następnie weksportować go blenderem ( w nif lub obj). Przy próbie eksporu do nif wyskakuje błąd a robię wszytsko jak tutaj -https://beyondskyrim.org/tutorials/exporting-from-blender-2-7-to-skyrim
A jak wyeksportuje go do obj i w nifskope do nif to niby plik jest, ale nie da sie go otworzyć.

Edit# Nawet jak zaeksportuje model nif do blendera nie ruszając nic, weekspotuje go lecz nifskope ani CK go nie otwiera.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry