Kerrax i blender 2.8 6609 7

O temacie

Autor ING

Zaczęty 13.12.2019 roku

Wyświetleń 6609

Odpowiedzi 7

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

ING

Kerrax i blender 2.8
2019-12-13, 22:55(Ostatnia zmiana: 2019-12-13, 23:04)
Da się zrobić, żeby kerrax działał na nowszych wersjach blendera, na przykład 2.8 (nie ma go nawet widocznego w liście addonów)? Próbowałem instalką, próbowałem zainstalować rar z menu addonów. Czasem odpalam skrypty po prostu w text editorze, ale nie wiem czy da się uruchomić tak skomplikowane składające się z wielu plików.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co mi wiadomo, to tak, wystarczy tylko skopiować folder:
Blender/(wersja)/scripts/addon/KrxImpExp i wkleić go do tej samej lokalizacji w nowszej wersji.
Sam tego nie robiłem, ale wiem, że innym bez problemu kerrax współgrał z nowszymi wersjami blendera.
 

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tak, znam osoby które tak robiły i im działało, ale mi niestety nie.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Patrix9999

Kerrax i blender 2.8
#3 2019-12-14, 13:23(Ostatnia zmiana: 2019-12-14, 14:33)
Trochę się pobawiłem, udało mi się dodać KrxImpExp dla wersji 2.80, ale i tak są problemy.
Prawdopodobnie nie obeszłoby się bez edytowania skryptów pythona (wywala błędy przy próbie włączenia pluginu).

@Edit

Tak jak myślałem, Blender nie jest już kompatybilny wstecznie ze starszymi wersjami, stąd problemy.
Udało mi się rozwiązać kilka problemów, dzięki czemu opcje importu/exportu się pokazują, ale jeszcze jakieś problemy występują przy samym importowaniu modelu.

@Edit2

Zmian w API jest trochę, wyedytowanie tych skryptów wtyczki jest to do ogarnięcia, ale wymaga poświęcenia sporej ilości czasu (mi do tej pory udało się zaimportować szkielet modelu, jeszcze nie wyeliminowałem problemów z importem asc, a to dopiero problemy tylko jednego formatu).
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak znajdę więcej wolnego czasu, spróbuje wyeliminować wszystkie problemy.
Prawdopodobnie też  utworzę repozytorium z sportowanym kodem na wyższą wersje blendera.
 

Daragos

Daragos

Użytkownicy
posty25
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
@Patrix9999 udało się coś zrobić? :)
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem że minęło dużo czasu, ale ostatnio wznowiłem pracę nad portem.
https://gitlab.com/Patrix9999/krximpexp

Nie jest jeszcze to w pełni skończony port, brakuje wsparcia dla ASC, ale będę pracować nad jego dodaniem.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wstępnie port został ukończony, zapraszam do korzystania z wtyczki i zgłaszania mi ewentualnych bugów (o ile takowe występują).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry