Aha ok czyli np. tutaj
INSTANCE PC_NoSleep (c_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_NoSleep_Condition;
information = PC_NoSleep_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT PC_NoSleep_Condition()
{
if (MONOLOG == M_SLEEP)
{
return 1;
};
};
func VOID PC_NoSleep_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
W środku func VOID PC_NoSleep_Info() dodać B_RefreshArmor(), wtedy zawsze gdy się położymy i wstaniemy wykona się refresharmor, no chyba, że będzie to ten sam dzień to w samej funkcji jest blokada powtórenego wykonywania się funkcji. Finalnie coś takiego?
Dla KONIEC
func VOID PC_NoSleep_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
B_RefreshArmor();
};
Dla poranka, południa i wieczora
func void PC_SleepTime_Morning_Info ()
{
PC_Sleep (8); // SN: geändert, da um 7 Uhr noch keiner der NSCs wach ist!
B_RefreshArmor();
};
Zakładam, że trzeba dać w każdym miejscu ponieważ po wykonaniu funkcji spania gracz samoczynnie wstaje i nie używa KONIEC?