Jak wyciągnąć obiekt interaktywny z moda? 2117 2

O temacie

Autor R4zor

Zaczęty 28.11.2019 roku

Wyświetleń 2117

Odpowiedzi 2

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tworzę specjalną wariację paru modów (do użytku prywatnego*) dlatego proszę po raz kolejny o pomoc.
Chciałbym wyciągnąć obiekt interaktywny, a konkretniej tron z L'hiver Edition, a następnie zastąpić nim oryginał z G1.

- - -        - - -        - - -        - - -        - - -        - - -
1. Wypakowałem moda za pomocą Vdfs.
2. Następnie sprawdziłem spacerem nazwę tronu (BARON_G1LH.ASC).
3. Przeszukałem pliki w poszukiwaniu tego modelu, jednak znalazłem tylko plik .MDL w /Anims/_Compiled.
4. Próbowałem dodać ten plik do paczki moda, niestety gra wysypuje się wtedy tuż po uruchomieniu nowej gry.
- - -        - - -        - - -        - - -        - - -        - - -
Jakie pliki (+jak je uzyskać/wyciągnąć z moda) muszę podmienić aby uzyskać zamierzony efekt tzn. aby nowy tron pojawił się w grze?
 
ps: (*) Jeśli kogoś interesuje co rozumiem przez sformułowanie: do użytku prywatnego -> tzn. dla mojego brata, który ma dość stary komputer, który nie uruchamia większości nowych modów (dlatego robię taki zbiór nowości z modów dla niego w wersji lite).

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.Pobierz Gothic Sourcera
2.Zdekompiluj model (MDL) do ASC i wgraj go do _Work/Data/Anims/.
3.Uruchom grę/spacera, umieść model na mapie, następnie upewnij się że gra go wczytała (wtedy wygeneruje się plik MDL)
4.Wgraj plik MDL do swojego .mod/.vdf
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie za pomoc! Zastosowałem się do ww. przez Ciebie kroków i wszystko działa jak należy. :)
Spoiler
Jeszcze raz duże podziękowania dla Ciebie.

Problem rozwiązany


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry