ogólnie chyba poszedłem trochę naokoło. Tzn. w pliku z rozdziałami w KAPITEL 2 dodałem gildię i to działa jak należy. Potem próbowałem dodać pancerz i broń bezpośrednio w tym pliku i coś mi nie grało. Dlatego dodałem funkcję B_Give_GrimArmor(); i w folderze scripts\content\Story\B dodałem plik B_Give_GrimArmor.d
Sam plik wygląda tak:
func void B_Give_GrimArmor ()
{
var C_NPC npc;
npc = Hlp_GetNpc(VLK_580_Grim);
CreateInvItem (npc, itmw_1h_sword_01);
CreateInvItem (npc, STT_ARMOR_M);
AI_EquipBestMeleeWeapon (VAR C_NPC self);
AI_EquipBestArmor (VAR C_NPC self)
//EquipItem (npc, STT_ARMOR_M);
//EquipItem (npc, itmw_1h_sword_01);
};
I wszystko teoretycznie działa, na początek sprawdzam eq i gildie Grima w 1 rozdziale, zmieniam story helperem na rozdział 2 i Grim faktycznie ma gildię cień, ma strój cienia i niewykończony miecz. Nawet w eq te przedmioty są zaznaczone jako używane. Tylko, że sam Grim wciąż nosi spodnie kopacza i pałkę. Muszę manualnie zdjąć i założyć wszystko jeszcze raz aby pojawiło się na modelu. Co robię źle?