Zacząłem działać z tym na zasadzie tego posta z woga:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1126551-Skriptpaket-LeGo-2/page11?p=20906914&viewfull=1#post20906914
Taki skrypt dodałem do pliku HookEngine.d
func void Update_Menu_Item(var string name, var string val)
{
var int itPtr;
itPtr = MEM_GetMenuItemByString(name);
if (!itPtr)
{
MEM_Error(ConcatStrings("Update_Menu_Item: Invalid Menu Item: ", name));
return;
};
const int SetText = 5114800;
CALL_IntParam(true);
CALL_IntParam(0);
CALL_zStringPtrParam(val);
CALL__thiscall(itPtr, SetText);
};
func void Install_Character_Menu_Hook()
{
const int done = false;
if(!done)
{
HookEngineF(4707920, 6, Update_Character_Menu);
done = true;
};
};
func void Update_Character_Menu()
{
var int inteligencja;
inteligencja = ATR_INTELIGENCE;
var string concatText;
concatText = ConcatStrings(IntToString(inteligencja), " Inteligencja:");
Update_Menu_Item("MENU_ITEM_ATTRIBUTE_5_TITLE", concatText);
};
Wszystko oki postępowałem zgodnie z instrukcjami stworzyłem nowe menu w menu_status.d
I położenie zgadza się bo sprawdzałem, ale problem jest taki, że ta funkcja Update_Character_Menu nie pokazuje mi w Menu_Status tego atrybutu (ani nazwy ani liczy) Nazwa się pojawia tylko jak sam ją sobie zdefiniuje ręcznie w menu_status.d
Czy ktoś wie w czym może być problem? Nie mogę do tego dojść za bardzo.
Edit: Zauważyłem całkiem przypadkiem, że ten skrypt ma jakiś wpływ na używanie czarów. Kiedy chce wyjąć czar wywala mi gre do pulpitu. Usunąłem dla sprawdzenia linijke ze startupa i czary działają.