Chcę żeby można było wykopać 5 bryłek złota dziennie.
Dałem coś takiego w goldhacken.d
instance PC_Goldhacken_Addon_Hour(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 2;
condition = PC_Goldhacken_Addon_Hour_Condition;
information = PC_Goldhacken_Addon_Hour_Info;
permanent = TRUE;
description = "Odłup trochę.";
};
func int PC_Goldhacken_Addon_Hour_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOLDHACKEN)
{
return TRUE;
};
};
var int GoldCounter;
func void PC_Goldhacken_Addon_Hour_Info()
{
var int CurrentChance;
var int MultiNugget;
if (punkty_zmeczenia == 5)
{
PrintScreen("Na dzisiaj już wystarczy...",-1,-1,FONT_ScreenSmall,2);
b_endproductiondialog();
}
else
{
Po else już jest oryginalna funkcja z G2NK
Potem napisałem krótką funkcję która miała resetować te punkty_zmęczenia na 0 ale po nowym dniu nie resetuje i nadal punkty są na 5.
func void kopanie ()
{
if (Wld_GetDay()+1)
{
punkty_zmeczenia = 0;
};
};
Czemu to się nie wywołuje ?