Czego tu brakuje? 1460 2

O temacie

Autor sztruksowy

Zaczęty 22.08.2019 roku

Wyświetleń 1460

Odpowiedzi 2

sztruksowy

sztruksowy

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

sztruksowy

Czego tu brakuje?
2019-08-22, 18:59(Ostatnia zmiana: 2019-08-22, 19:20)
Tak jak powyżej, nie wiem, gdzie są błędy.

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Exit   (C_INFO)
{
npc          = SLD_888_Busta;
nr          = 999;
condition    = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_EXIT_Info;
permanent    = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Exit_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// About
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_About   (C_INFO)
{
npc          = SLD_888_Busta;
nr          = 1;
condition    = DIA_SLD_888_Busta_About_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_About_Info;
permanent    = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_About_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_About_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_00");  //Kim jesteś?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_01_01");  //Mam na imię Busta.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_02");  //I?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_03");  //I tylko tyle powinno Cię interesować.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_About_15_04");  //Rozumiem.

};

//*********************************************************************
// Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Hello   (C_INFO)
{
npc          = SLD_888_Busta;
nr          = 1;
condition    = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info;
permanent    = FALSE;
description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Hello_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_About))
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_15_00");  //Jak leci?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Hello_01_01");  //Cholera, ile jeszcze będę tu czekać?

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Quest   (C_INFO)
{
npc          = SLD_888_Busta;
nr          = 1;
condition    = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info;
permanent    = FALSE;
description = "Na kogo czekasz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Hello))
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Quest_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_00");  //Czekasz tu na kogoś?
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_01");  //No proszę, jaki domyślny.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_02");  //Hej! Jeśli przyniesiesz mi piwo, to dostaniesz 100 sztuk złota, zainteresowany?
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_15_03");  //Ale ja...
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Quest_01_04");  //Co ty tu jeszcze robisz? Przynieś mi piwo!

Log_CreateTopic (TOPIC_BustasBeer, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Na drodze przy 'Martwej Harpii' spotkałem dziwnego człowieka. Nie wyglądał na słabego. Poprosił mnie, żebym przyniósł mu piwo w zamian za 100 sztuk złota, chociaż 'poprosił' to za mało powiedziane. Nim zdążyłem odmówić, spławił mnie.");

};

//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Busta_Beer   (C_INFO)
{
npc          = SLD_888_Busta;
nr          = 1;
condition    = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition;
information = DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info;
permanent    = FALSE;
description = "Przyniosłem Ci piwo";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Beer_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Quest))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >=1)
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Busta_Beer_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_15_00");  //Mam piwo, o które mnie prosiłeś.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_01");  //Jakiś ty dobry, przyjacielu. Niech Innos ma Cię w swej opiece!
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_02");  //Proszę, weź tę garść monet w ramach podziękowań.
AI_Output (self,other ,"DIA_SLD_888_Busta_Beer_01_03");  //Kiedy z poszukiwań skarbów i zleceń jest się tak bogatym jak ja, marne 100 sztuk złota nie robi różnicy.

CreateInvItems (self, itmi_gold, 100);
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itmi_gold, 100);
B_LogEntry (TOPIC_BustasBeer, "Po oddaniu piwa Bustowi, dał mi on umówioną zapłatę.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_BustasBeer, LOG_SUCCESS);

};
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Jak to nie wiesz? Nie było żadnego komunikatu z parsera?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
FUNC INT DIA_SLD_888_Busta_Quest_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Busta_Hello))
{
return TRUE;
};

brakuje }
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry