Gothic 3 Return of The General Lee 1.3b PL / Powrót Generała Lee 1.3b PL 414 3

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 12.08.2019 roku

Wyświetleń 414

Odpowiedzi 3

Panker

Panker

Użytkownicy
posty59
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gothic 3 Return of The General Lee 1.3b PL / Powrót Generała Lee 1.3b PL



Opis na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=1rsfWedR_O8

lub

Modyfikacja dodaje do gry nową fabułę zbudowaną wokół znanej nam z pierwszych dwóch części Gothica zemsty Lee na królu Rhobarze II.
Fabuła dotyczy w głównej mierze populacji Vengardu, ale również i paru postaci z Nordmaru.
Czekają Cię takie zadania jak - szpiegostwo, intryga, zdrada, kradzież, spiski, kilka sposobów na ich wykonanie i wreszcie będziesz mógł zobaczyć Laresa w akcji.

Modyfikacja ma trzy różne zakończenia swojej historii, każde inne w zależności od wyboru frakcji.
Wiele uwagi poświęcono, aby postacie były niezapomniane i jedyne w swoim rodzaju, a cechy miały wyróżniające się tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach..

Aby przywrócić atmosferę gry jeszcze bardziej do swoich poprzedników, oprócz głównej fabuły modyfikacji będzie można spotkać jeszcze inne zadania poboczne, dialogi oraz małe niespodzianki i niektóre poprawki dla równowagi świata. Grając na oryginalnym Gothic 3, pewnie wielu z was zastanawiało się, dlaczego działania bohatera, które były wrogo nastawione do jednej lub drugiej strony, pozostawały bezkarne. Ten mod rozwiązuje ten problem. Teraz, w odpowiedzi na to, wiele działań bohatera obejmują nowe wydarzenia, które nie tylko urozmaicą grę świeżymi zadaniami, ale także sprawią, że konieczne będzie trzykrotne przemyślenie przed atakowaniem potężnych postaci ze świata.  Mod zawiera również kilka kluczowych bitew dla miast Myrtany.

Co Cię czeka?
- Całkowicie nowa fabuła na tle tej oryginalnej
- 21 nowych rozbudowanych zadań + zmienione parę starych
- Nowe dialogi, postacie i przedmioty
- Mała zmiana cech niektórych przedmiotów
- Mod zawiera MiniDialogMod v1.2
- Różne sytuacje niezwiązane z fabułą, mające na celu nasycenie atmosfery gry
- Możliwość transformacji za pomocą mikstury w demona, potwora, gargulca, ogra lub nawet smoka
- Różne poprawki względem na przykład Konsekwencji, teraz, jeśli grasz dla orków, sytuacja, w której Gnar oskarża cię o uwolnienie Nordmaru, może zostać rozwiązana pokojowo. (Reputacja rebeliantów powinna wynosić poniżej 50)
- Poprawki tłumaczeniowe Quest Packa, Content Moda, Konsekwencji

Twórcy modyfikacji:
*Suleiman
*Killer-m

Twórcy spolszczenia:
*Panker / PankerGames
*Khrotok Jabarth (pomoc przy niektórych kwestiach)

Do poprawnego działania wymagane jest zainstalowanie po kolei:
*Community Patch 1.75.14
*Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.11
*Quest Pack 4 Update 2
*Content Mod 3.1 (+Konsekwencje 2.02)
*ModStarter

Download:

*ModStarter 1.2
https://www.worldofgothic.de/download.php?id=1128
*ModStarter Fix 1.2.0.1
http://upload.worldofplayers.de/files3/mds_fix_1_2_0_1.rar
*Modyfikacja
https://rpgrussia.com/attachments/rglforcm3-1-zip.16629/
*Spolszczenie (zamienić z istniejącym już plikiem stringtableMod w folderze RGLforCM3)
https://www.mediafire.com/file/xgibs1f280g0jcz/stringtableMod.ini/file

JAK INSTALOWAĆ MODYFIKACJE POPRZEZ MODSTARTER ZOSTAŁO OPISANE W WĄTKU:

https://themodders.org/index.php?topic=25684.0
lub
https://themodders.org/index.php?topic=29195.0
(MODYFIKACJA LIVELY TOWNS MOD JEST KOMPATYBILNA Z POWROTEM GENERAŁA LEE 1.3b)
 

Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty80
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Panker Jak można najszybciej w grze sprawdzić, czy mod zadziałał ?

Edit:
@Panker Dzięki za odp.
 

Matiszp

Matiszp

Użytkownicy
Bisacodyl
posty9
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Bisacodyl
@Panker Jak można najszybciej w grze sprawdzić, czy mod zadziałał ?
Uruchomić ją?
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy.

Panker

Panker

Użytkownicy
posty59
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Panker Jak można najszybciej w grze sprawdzić, czy mod zadziałał ?

Możesz użyć kodów, dodać sobie wszystkie przedmioty (give all), w ekwipunku w zakładce 'różne' powinien pojawić się dokument 'Fałszywy przypadek'.

Drugą opcją, która da ci 100% pewności, że mod działa jest: po tym jak już Lee opuści Ardeę, przeteleportuj się do niego (goto Lee) i przeprowadź rozmowę, jeśli pojawi się nowy dialog zaczynający od "Jak się tu dostałeś" to wszystko jest git, modyfikacja działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry