wczytywanie modelu z blendera do spacera 3700 6

O temacie

Autor Micro Ice

Zaczęty 11.08.2019 roku

Wyświetleń 3700

Odpowiedzi 6

Micro Ice

Micro Ice

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Mam problem. Zrobiłem model 3D domu w blenderze. Oteksturowałem go i eksportowałem do gothica. Kiedy wchodzę do spacera do mam ten model ale w bardzo małej wielkości. Próbowałem go zwiększyć w blenderze, ale po ponownym eksportowaniu nadal jest mały. inne modele domu są w porządku tylko ten jest mały i nie wiem jak go powiększyć. Proszę o pomoc
 

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak robiłeś to kerraxem to zrobiłeś to źle, kerraxu używa się do itemow, animacji itd. ale nie do modeli budynków, eksportujesz go zwykłym 3ds, żeby naprawić ten zaimportuj go też zwykłym 3ds, zmień rozmiar i wyexportuj zwyklym 3ds
 

Mac

Mac

Użytkownicy
posty19
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Jak pierwszy raz uruchomiłeś spacera i dodałeś swój domek, to twój 3ds został skompilowany w folderze mesh/_compiled, więc od teraz jakakolwiek zmiana tego 3ds nie będzie widoczna w grze. Usuń wpierw skompilowany plik Twojego budynku.

2. Jeśli chodzi o blendera to w objectmode zaznacz swój budynek, potem ctrl+A i zaznaczasz apply location, rotation i scale. Potem eksportujesz. Może pomoże :)
 

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zaznaczasz apply location, rotation i scale
Co to ma niby zmienić? Blender sam zapisuje takie rzeczy  o_0
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak robiłeś to kerraxem to zrobiłeś to źle, kerraxu używa się do itemow, animacji itd. ale nie do modeli budynków
Czemu? Ja całe światy eksportowałem Kerraxem i "u mie działa".
 

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak robiłeś to kerraxem to zrobiłeś to źle, kerraxu używa się do itemow, animacji itd. ale nie do modeli budynków
Czemu? Ja całe światy eksportowałem Kerraxem i "u mie działa".
Nie mam pojęcia, wiem to z własnego doświadczenia :|
 

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nieco podobny problem a nie chcę tworzyć nowego tematu. Mianowicie stworzyłem na początek malutki domek z jakąś prymitywną skrzynią w blenderze. Zapisałem jako .3ds w folderze work\DATA\Meshes. Ale jak odpalam spacera to po stworzeniu voba i wybraniu tego pliku wyświetla się mały pusty sześcian, gdy zmienię na inny plik z tego filderu tekstury np. książki wyświetlają się normalnie. Więc moje pytanie jak i gdzie powinienem zapisać model stworzony w blenderze abym mógł dodać go do świata Gothica?   
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry