O temacie
Autor Liberty
Zaczęty 7.08.2019 roku
Wyświetleń 1711
Odpowiedzi 4
Liberty
arenaenemy = XXX_XXX_XXX;
if(self.arenaenemy){ enemy = Hlp_GetNPC(self.arenaenemy);};
Story_Globals:var int arenaenemy;Kod NPC (w instancji):arenaenemy = XXX_XXX_XXX;Kod NPC (rutyna):TA_ArenaFight (19,15,19,30,"OCR_ARENABATTLE_TRAIN2");
bogu9821
Gothic IWitam, zrobiłem walki na arenie, rutyna działa dobrze ale mam pytanie, jak zrobić nową zmienną dla każdego NPC?Chodzi mi o takie coś że w npc mogę dodać np.:Kod: [Zaznacz]arenaenemy = XXX_XXX_XXX;I mógłbym użyć tego w rutynie np.: Kod: [Zaznacz]if(self.arenaenemy){ enemy = Hlp_GetNPC(self.arenaenemy);};Próbowałem tak:Kod: [Zaznacz]Story_Globals:var int arenaenemy;Kod NPC (w instancji):arenaenemy = XXX_XXX_XXX;Kod NPC (rutyna):TA_ArenaFight (19,15,19,30,"OCR_ARENABATTLE_TRAIN2");Edit: Testowałem też z attribute[1 (i innymi)] ale wtedy się wszystko buguje i NPC ma 1 siły, 1 hp, 1 many itd. więc odpada
while(false) Do();
self.aivar[89] = SLD_729_Kharim;
Dzięki wielkie sprawdzeSprawdziłem ale nie działa, array-index out of range, za duże, czemu?Kod: [Zaznacz]self.aivar[89] = SLD_729_Kharim;Zamieniłem ten aivar na 9 i 10, nie bedzie to z niczym kolidować?Post połączony: 2019-08-08, 15:26Ref
*eventSwapMesh (6 "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD")
Model ("SHIELDS"){ MeshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH) aniEnum { modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "zs_RightHand") *eventSwapMesh (6 "ZS_CROSSBOW" "ZS_SHIELD")// dalszy kod