Jak całkowicie wypakować skrypty z moda 2313 4

O temacie

Autor GaMBiD

Zaczęty 6.08.2019 roku

Wyświetleń 2313

Odpowiedzi 4

GaMBiD

GaMBiD

Użytkownicy
posty17
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam, rzecz pewnie znana wielu z was, lecz ja nie do końca znam na nie odpowiedź ;(. Jak wypakować całkowicie skrypty z danego moda? Wypakowałem przez GothicVDFS, ale nie wiem czy w ten sposób będę miał WSZYSTKIE skrypty, modele itp, które zawiera mod. Słyszałem coś o GothicSourcerze, ale jakoś nie potrafie go opanować. Z góry dzięki za każdą odpowiedź :D
 
Kolekcja klasyki. Najchętniej kupowane gry w Polsce. Polecam i pozdrawiam, Piotr Fronczewski

SlavicZmey

SlavicZmey

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W GothicSourcerze:

File -> New Solution:
    -> Solution name: Tu możesz dać cokolwiek.
    -> Location: Miejsce do którego zostaną wypakowane skrypty.
    -> Platform: To wiadomo.

     Wybierasz "First decompile action" i wybierasz plik: GOTHIC.DAT który chcesz zdekompilować.
 

GaMBiD

GaMBiD

Użytkownicy
posty17
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak jak napisałeś, coś mi nie pasowało i znalazłem poradnik "Jak spolszczać mody", w którym było napisane, że trzeba wcisnąć F8 (chyba zapomniałeś to napisać). W każdym razie dzięki. Teraz mam 2 pytanie: Czym różnią się te pliki, które wypakowałem przez GothicVDFS (widzę, że zawierają .zen moda i modele i jakieś skrypty) od tego, co zdekompilowałem GothicSourcerem?
 
Kolekcja klasyki. Najchętniej kupowane gry w Polsce. Polecam i pozdrawiam, Piotr Fronczewski

SlavicZmey

SlavicZmey

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gothic.DAT  to po prostu sparsowane wszystkie skrypty, zaś sam GothicVDFS wypakowuje tylko zawartość modów, nie dekompiluje żadnych danych.

Innymi słowy, VDFS-em wypakowujesz zawartość .vdf / .mod, GS-em jesteś w stanie dekompilować pliki DAT.
 

Liberty

Liberty

Użytkownicy
posty39
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te co wypakowałeś to najprawdopodobniej skrypty

Ja dodam jeszcze że textury (w .tex) wypakowujesz GothicZTEX'em, żeby wypakować daną texture robisz tak:
1. Tworzysz jakis folder i wrzucasz tam ztexa
2. Tworzysz w tym folderze folder _compiled i wrzucasz tam swoja texture
3. Odpalasz ztexa i gotowe, masz w .tga

Modele możesz odpalać kerraxem w .mrm, exportujesz je jako 3ds
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry