Chyba nie doczytałes ale nie mam na te zagadywanie skryptu, a zapomniałem dopisać że on do mnie zaczyna gadać i sie buguje gra, nie ma dialogu a bezio stoi w miejscu a kamera patrzy na tego npc
Edit:
Jednak okazało się że problemem jest monolog z ławką a kamera nakierowywała się na tego NPC bo on na niej siedział przez co myślałem że to problem z dialogiem tego NPC. Mimo tego dalej nie wiem co jest problemem, kod monologu:
//---------------------- make joint --------------------------
func void MAKEJOINT_S1 ()
{
Monolog = M_MakeJoint;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos(self);
};
instance MakeJointDialog(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
condition = MakeJointDialog_Condition;
information = MakeJointDialog_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Zrób skręt z bagiennego ziela";
};
func int MakeJointDialog_Condition()
{
if (Monolog == M_MakeJoint)
&& (Npc_HasItems (hero, ItMi_Plants_Swampherb_01) >=4)
{
return 1;
};
};
func int MakeJointDialog_Info()
{
AI_Output (Nov_1330_BaalParvez, hero ,"DIA_BaalParvez_Make_Joint_01"); //Weź trochę materiału w reke i go rozwin
AI_Output (Nov_1330_BaalParvez, hero ,"DIA_BaalParvez_Make_Joint_02"); //Zacznij pocierać bagienne ziele aż wyleci z niego pyłek
AI_Output (Nov_1330_BaalParvez, hero ,"DIA_BaalParvez_Make_Joint_01"); //Gdy już skończysz wysyp otrzymany pył do materiału i go skręć
AI_Output (Nov_1330_BaalParvez, hero ,"DIA_BaalParvez_Make_Joint_01"); //Skręt jest gotowy, możesz go śmiało palić
B_GiveInvItems (hero, Nov_1330_BaalParvez, ItMi_Plants_Swampherb_01, 4);
B_GiveInvItems (Nov_1330_BaalParvez, hero, ItMiJoint_1, 4);
Monolog = 0;
AI_StopProcessInfos(self);
};
instance MakeJointExit(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
condition = MakeJointExit_Condition;
information = MakeJointExit_Info;
important = 0;
permanent = 1;
nr = 999;
description = "KONIEC";
};
func int MakeJointExit_Condition()
{
if (Monolog == M_MakeJoint)
{
return 1;
};
};
func int MakeJointExit_Info()
{
Monolog = 0;
AI_StopProcessInfos(self);
};
//Edit2: Jak by ktoś nie zrozumiał, ławka do mnie zagaduje (?)