Błąd w skrypcie INSTANCE 1917 3

O temacie

Autor Benku

Zaczęty 5.07.2019 roku

Wyświetleń 1917

Odpowiedzi 3

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przepraszam że tyle postów daje, ale cały czas mam jakieś problemy, a to błąd a to inne rzeczy.

Mam błąd że nie rozpoznano INSTANCE w dialogu... Dialog tworzyłem w Easy dialog maker, więc tym bardziej nie rozumiem czemu jest błąd.

Oto fragment skryptu, dodam że nawet jak przestawiałem dialogi HELLO3 i HELLO2 lub HELLO1 to nadal błąd był w tej samej linijce.

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

instance DIA_Stefan_HELLO3 (C_Info)                                 <------------------------------------------ Tu pisze że jest błąd
{
   npc          = VLK_5001_Stefan;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Stefan_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Stefan_HELLO3_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Mam 40 kawałków mięsa.";
};

FUNC INT DIA_Stefan_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stefan_HELLO2))
    && (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID DIA_Stefan_HELLO3_Info()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Stefan_HELLO2)) && (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
    {
        AI_Output (other, self ,"DIA_Stefan_HELLO3_15_01"); //Mam 40 kawałków mięsa.
        AI_Output (self, other ,"DIA_Stefan_HELLO3_03_02"); //Świetnie! Oto twoja zapłata.     
        CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
        B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
        B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 40);
};

 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)

Parzival

Błąd w skrypcie INSTANCE
#1 2019-07-05, 23:11(Ostatnia zmiana: 2019-07-05, 23:16)
Sprawdziłem to coś, pozmieniałem tylko nazwę instance by mi pasowała pod FH i u mnie działa :P

Miałeś nie zamknięty nawias na dole.

Nie wiem czemu ci instance wywala, skoro u mnie działa. Z pewnością linijkę nad tym kodem coś zjebałeś :P

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

instance DIA_FH_N2 (C_Info)                                 
{
   npc          = VLK_5001_Stefan;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_FH_N2_Condition;
   information  = DIA_FH_N2_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Mam 40 kawałków mięsa.";
};

FUNC INT DIA_FH_N2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_FH_N1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID DIA_FH_N2_Info()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_FH_N1)) && (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=40)
    {
        AI_Output (other, self ,"DIA_Stefan_HELLO3_15_01"); //Mam 40 kawałków mięsa.
        AI_Output (self, other ,"DIA_Stefan_HELLO3_03_02"); //Świetnie! Oto twoja zapłata.     
        CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
        B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
        B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 40);
};
};

Wyślij co masz nad tym kodem, czyli HELLO2
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie trzeba nic wysyłać. Na pewno nie dodał klamry na końcu poprzedniego dialogu.

I na przyszłość @Benku używaj tagu code, bo dzięki temu kod jest bardziej czytelny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie trzeba nic wysyłać. Na pewno nie dodał klamry na końcu poprzedniego dialogu.

I na przyszłość @Benku używaj tagu code, bo dzięki temu kod jest bardziej czytelny.

Dobra, jakby co błąd był inny, ale naprawiłem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry