Opis modyfikacji (Download v1.2) 51224 84

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 12.06.2019 roku

Wyświetleń 51224

Odpowiedzi 84

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie no, gdzie czekać prawie dwa miesiące, oszalał xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

bogu9821

bogu9821

Moderator działu
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Moderator działu
Obecna wersja jest mniej zbugowana, niż 1.0. Poza tym patch większy ma być w listopadzie.
1.01 to mniejsze poprawki, więc cudów w stosunku do 1.0 nie można liczyć. Dopiero jesienią powinno błędów nie być.
 
while(false) Do();

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Fed całkowicie odporny na obrażenia w walce wręcz, obrażenia od ognia przy atakowaniu pięściami, wciąż nieśmiertelny Bam, 4 rozdział trzeba aktywować kodami... poza tym trzecim nic z tego nie występowało w 1.0.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

bogu9821

bogu9821

Moderator działu
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Moderator działu

bogu9821
Moderator działu

Opis modyfikacji (Download)
#43 2019-08-18, 15:31(Ostatnia zmiana: 2019-08-18, 16:00)
Fed całkowicie odporny na obrażenia w walce wręcz, obrażenia od ognia przy atakowaniu pięściami, wciąż nieśmiertelny Bam, 4 rozdział trzeba aktywować kodami... poza tym trzecim nic z tego nie występowało w 1.0.
1. Obrażenia od ognia przy ataku naprawiła łatka do wersji 1.01. Po prostu zapomniałem coś zakomentować podczas testów miecza runicznego.
2. On był także nieśmiertelny w 1.0, więc 1.01 tego nie popsuło.
3. Z tym to fakt.
Jednakże 1.01 naprawia także sporo mniejszych błędów.
Np. wspinanie się na wysokości, parę błędów z qs, parę zdań, nieśmiertelność orkowego psa, skupowanie skór u Hunta, lekkie ułatwienie kradzieży w nocy, fix z joru, częściowo z interakcjami z kopacami, mechanizm z 5 rozdziału z orkami, walka z bossem w fortecy i jeszcze parę rzeczy  niewymienionych.
 
while(false) Do();

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

Opis modyfikacji (Download)
#44 2019-08-18, 16:35(Ostatnia zmiana: 2019-08-18, 19:49)
Zauważ jednak, że większość z tego, co wymieniłeś, naprawiła już łatka sprzed wersji 1.01 - ta, na której grałem. BTW pamiętam dobrze, że Feda pobiłem normalnie, więc A) on się robi nieśmiertelny np. podczas ataku na kopalnię Marcosa, B) przy łataniu w jego statystykach obrony pojawił się gdzieś minus.
Nie zaprzeczam, że wiele błędów zostało naprawionych. Mimo to dla komfortowej rozgrywki (w sensie, takiej pozbawionej frustracji wywołanej drzewami) polecam zaczekać na powrót Ketraba i większą łatkę.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Fed całkowicie odporny na obrażenia w walce wręcz, obrażenia od ognia przy atakowaniu pięściami, wciąż nieśmiertelny Bam, 4 rozdział trzeba aktywować kodami... poza tym trzecim nic z tego nie występowało w 1.0.

Dwóch pierwszych bugów nie zaobserwowałem, o Bamie i rozdziale JESZCZE nic nie wiem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Bama potwierdzam, występuje od drugiej wersji testowej z lutego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
No zainstalowałem i ogrywam aktualnie, musze przyznac ze miła odskoczna po nerwach w Returnie :)
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Komachi

Komachi

Użytkownicy
posty271
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odświeżamy temacik.

Właśnie skończyłem moda. Bardzo fajna historia, przyjemna i ciekawa fabuła, bardzo dobrze się bawiłem grając w Ucieczke. Pomimo wielu rażących błędów w grze, da się ją skończyć i to jak! Niestety mam też swoje ale, bo stety, niestety- mod się  kończy w momencie, gdy się tak naprawdę zaczyna. Nareszcie mamy postać godną miana łowcy orków, nareszcie cokolwiek znaczymy w całej dolinie i... koniec! Naprawdę, od momentu przejęcia twierdzy w kanionie gra tak ruszyła do przodu, że można było nie nadążyć. Obóz, sprawa z demonem, te całe zaćmienie i przywołanie bogów. Zleciało jak z bicza. Nie mówię już nic na temat miasta orków, gdzie można to było znacznie rozwinąć i dać jakąś większą radochę z tego, że jesteśmy sami pośród 100000 orków. (będąc w mieście po raz pierwszy nie aktywował mi się skrypt z ''uderzeniem w głowe'' przez co leciałem sobie zabijając orki jak gdyby nigdy nic. Dopiero ork niewolnik mnie uświadomił, że coś powinno być inaczej xD, ale wtedy było już za późno. Wczytując inny save bardzo się zasmuciłem, gdy po uderzeniu orka wojownika wszystko wywalało bo było ''za dużo przeciwników'') Grając w tę modyfikację liczyłem na dobrą jadkę i to się utrzymywało mniej więcej do momentu, gdy doline miały zalać nieumarłe niczym w Dolinie Zombie, a się okazało, że to tylko pojedyncze zombie i demony spawnowały się w różnych miejscach. Zawiodłem się również w momencie ataku orków na kanion trolli, gdzie zebraliśmy ekipę chyba z 20 chłopa, a napadło ją zaledwie tylu samu (może mniej nawet) zielonoskórych. Atak na zamek również był kulawy, 2 obozy boją się cokolwiek zrobić, bo orki, przychodzi jeden kopacz, który pare dni temu jeszcze głodował w kopalni i nagle ''oo tak lecimy na zamek, weź 5 ludzi i rób rzeź'' Słucham? Po tym wszystkim mam wziąć 5 gladiatorów (z których każdy dzierży jakąś lage czy coś bo wszystkich rabowałem na arenie) i atakować zamek pełen orków elit i kuszników? No dobra, będzie zabawa. A w zamku co? Ledwie 5 orków na krzyż, z czego większość idzie na 2 hity, a nasi kompani lagą sobie torują drogę przed siebie. Mówiąc szczerze liczyłem na walke rodem z returninga w 7 rozdziale na farmie Onara, a dostałem wersje demo zewnętrznego pierścienia z Nocy Kruka xD Mogłem zwiększyć poziom trudności, ale nie o trudność mi się rozchodziło, a o otoczke tego wszystkiego. Tak jak pisałem wyżej, Keroloth pokazuje nam obraz nędzy i rozpaczy, a 3 rozdziały później decyduje, że mamy w 6 chłopa ruszyć na zamek orków na hip hip hura. Walka z Ur-Shakiem była zajebista, musiałem się dużo nabiegać i zmarnować cały zapas potek żeby go ujebać, a potem? Ide na bagna, no elo demon, 3 hity i demona nie ma xD Sprawa ekwipunku. Grałem jako Łowca pod 1h. Na początku trudno jak cholera, żadnych dobrych broni, same syfiaste projekty, skórzany pancerz, który nie bronił mnie nawet przed kretoszczurem. Musiałem się nawczytywać za 10 gdy latałem bez potek na 10 lv po nowym obozie, żeby znaleźć Żmije i nareszcie się ucieszyć, że mam dobrą jednorękę. Brak amuletu na siłę, kijowe pierścienie na siłe i pas, aż do samego bagna. Było ciężko + dostawaliśmy śmieszne ilości hp za każdy lv. Z bronią i zbroją się sprawy rozwiązywały z czasem, jednak dobry pancerz dostałem dopiero pod koniec 2 rozdziału bodajze, czyli ciężki pancerz bandyty. Broń? O matko. Najarany jak szczerbaty na orzechy czekałem do 3 rozdziału na miecz runiczny. Czytałem, że można do niego włożyć runę.. No zajebiście. Mieczyk, który pewnie będzie mi służył do końca gry... Ta.. Nie dość, że dmg miał mniejszy niż mój obecny miecz (dobry półtoraręczny)) to jeszcze spierdzielony system ładowania runy na 20 uderzeń, gdzie mała burza ognista nie przechodzi na przeciwnika obok. Byłem zawiedziony. Na szczęście na arenie dostałem bardzo fajną jednorękę łowcy, która wiernie służyła mi do samego końca gry. Z pancerzem nie było problemu, dostaliśmy za free znakomitą tarczę, do tego hełm z nowego obozu i ciężka łowcy orków sprawiła, że nagle z gówna stałem się tankiem na 8 orków naraz. Problemy dopiero sprawiły mi ''ulepszone'' mooby na płaskowyżu, gdzie przeżyłem kolejne rozczarowanie, bo moobów było tylko kilka i tylko w tym jednym miejscu, chyba nie musze wspominać, że wargi i brzytwy to nie byli dobzi przeciwnicy. Muszę też zacząć narzekać na umiłowanie łuków i zły system broni dwuręcznych. Do samego końca nie było żadnej dobrej broni dwuręcznej, dopiero po cmentarzystu dostajemy najlepszą dwurękę, która... ma słabszy dmg od łuku. Serio? Łuk ma najlepszy dmg w grze? W każdym modzie najlepszy dmg ma dwuręka i kusza, którymi strzela/uderza się o wiele wolniej niż innymi broniami, a tutaj łuk! Jednoręka już w ogóle poszła w zapomnienie, nie dość, że runicznego nie użyłem ani razu, to najlepszą jednorękę dostaje się na arenie w 3 rozdziale, a potem już nic. (nawet bonusu do krytów nie daje :( ) No i oczywiście bugi... To była największa zmora tego moda, skutecznie uniemożliwiały mi bezproblemową zabawę... Jednak w pełni rozumiem twórców moda- nic nie jest idealne, a już w szczególności nasz kochany gotuk, który za jeden naprawiony skrypt- bierze w rozsypkę 20 innych. Mam jedynie nadzieję, że kiedyś swiatło dziennie ujrzy kolejny patch/wersja moda, gdzie, chociaż te najgorsze, bugi, zostaną naprawione. A oto te najgorsze według mnie:
1.Zabieranie kilofów przez siły nieczyste (na początku to serio utrudnia gre, potem nie daje się już w ogóle we znaki)
2.Błędy z qs, gdzie zamiast mnie przeteleportować runą, którą trzymam- zjadało mi potke albo teleportowało do innego miejsca niż chce.
3.Nie wczytywanie rozdziałów, w szczególności 4 na zamku.
4.Błędy z obozem bandytów, gdzie jako nowy gracz eksplorujący dolinę natkniemy się w mgnieniu oka. Gdy bandyci zobaczą nas bez zbroi, automatycznie blokuje się możliwość przejścia moda legalnymi sposobami. Niestety musiałem zabijać bandytów komendą ''kill'', przywoływać ich kodami, co oczywiście skutkowalo masą kolejnych blędów i nie wczytanych skryptów. Miałem między innymi problemy z misjami czy aktywowaniem walki z Nodem po odebraniu amuletu, z trudem przeszedłem do 3 rozdziału.
5.Nadmiernie bujna roślinność, która powodowała blokowanie się NPC'tów i było to o tyle denerwujące, że nawet wczytywania czasem nie pomagały, a gdy trochę pomagałem NPC'tom marvinem, dostawali oni szajby i decydowali się nie prowadzić mnie do celu misji.
6.Bug z Brutusem, eh.. Dobrze, że istnieje to forum, bo bym się go marvinem naszukał (jakby ktoś nie wiedział, gdy nie pojawia sie w misji w 2 rozdziale, to lezy sobie spokojnie za kamieniem na przełęczy)
7.Nie działajace misje w sprawie zaginionego oddziału i informacji zza palisady. Misji się nie da niestety dokończyć, Keroloth nie ma żadnych opcji dialogowych mimo zrobienia misji na bagnie, znalezienia Rufusa i oczyszczenia plaży z orków.
8. Czasem się nie aktywuje skrypt w mieście orków i biegamy sobie bezpiecznie po całej jaskini.
Z większych błędów to tyle, mam jeszcze mase mniejszych, ale idzie sobie poradzić, nawet jeśli one wystąpią.
Co do samej rozgrywki, również mam kilka zastrzeżeń:
-Słabe dobranie mocy i ilości niektórych broni. Hajpowany miecz runiczny okazuje się bezużyteczny, większość broni jest słabsza od takiej, co ma bonusy do walki, gdyż kryty stanowią tutaj podstawę, ponad dmg. Mieczyk 20 dmg z bonusem spisywał się lepiej na początku niż broń 40-50dmg bez bonusu. Mała ilość broni dwuręcznych, prawie zero projektów broni dwuręcznych do wykucia. Fajnie by było, gdybyśmy mieli wybór, żeby nasza broń, którą dostajemy za awans/arene/misje była dwuręczna lub jednoręczna. Z czego dwuręki powinny mieć jakiś dodatkowy odpał, gdyż korzystając z nich odrzucamy tarczę, które są mimo wszystko OP. Pod koniec gry, gdy miałem 100 jednoręcznej i 80 dwuręki, nawet nie opłacało mi się zakładać Miecza Pradawnych, gdyż zwyczajnie dmg nie rekompensował bonusów tarczy i możliwości blokowania ataków moobów. Nie wiem jak się to ma przy drodze myśliwych- czyli jednoręcznej na zręczność i łuków. Co do samych łuków też mam jedną radę- nie powinny być lepsze w dmg od dwuręki czy nawet kusz ( mówię tu o łuku pradawnych), ale to traktujcie już jako narzekania starego dziada.
-Brak dobrych pasów, amuletów, pierścieni dla łowców. Jak jeszcze mogę przeboleć pas, który daje tam 5% na kryta, tak amulety... Jest kilka amuletów na zręczność, nie dokopałem się nigdzie do amuletów na siłę. Szkoda. Pierścienie dające 3 siły i dopiero pod koniec 5 siły.. No cóż, tutaj też moglibyśmy sie pokusić o jakiś lepszy pierścionek (chyba, że po prostu na taki nie natrafiłem) NPC TEST ma fajne pasy z bonusami siły, dwuręki i hp, w grze takiego nie znalazłem. Jest taki pas do zdobycia? Źle szukam? :D
-Po każdym przeczytaniu przepisu, moglibyśmy dostawać jakieś info w dzienniku z rozpiską potrzebnych składników. Snaf nie potrafił mi ugotować masy rzeczy mimo, że miałem potrzebne składniki rozpisane w przepisie. Jak jeszcze domyśliłem się o smażonego grzyba, tak reszty niestety nie mogłem.
-Projekty broni. Fajnie by było, gdybyśmy widzieli dmg i wymagania broni albo na projekcie, albo u  Jana, bo większość broni, które znalazłem okazywały się po prostu słabe i tylko marnowałem czas na szukanie składników, przesypianie jednego dnia i wczytywaniu.
-Brak nauczyciela siły powyżej 90. Mimo, że siłe wbiłem już w 2 rozdziale, to dopiero w 4 zacząłem pić potki itd na siłe, gdyż myślałem, że gdzieś wbije się jeszcze te 100 siły. Nie ładnie tak zatrzymywać progu na 90 :P
-Jeśli jesteśmy przy potkach.. No właśnie. Nie ma nigdzie żadnej wskazówki na temat wywarów siły, zręczności itd. Dopiero po zużyciu wszystkich korzeni i jagód ''odkryłem'' jaskinie z ciekawym Zombie, który nie dość, że był niemożliwy do ubicia, to jeszcze nas wywracał. Musiałem go zabić komendą kill (myslałem, że to kolejny błąd ze statystykami) i dopiero się można było dokopać do receptur na mikstury. Co z tym zombie? On ma taki być czy to kolejny błąd? :D
-Misje z potrzebą wyuczenia się fachu złodziejskiego. Klucz Luisa, czy jakoś tak. Zeby zrobić te misje potrzeba się nauczyć kradzieży+ do tego potrzebna jest dobra ilość zręczności (tak samo jak w przypadku amulety Johnego) a jak wiadomo, na początku gry szkoda na PN na ładowanie w zręczność, gdy gra się pod siłę. Fajnie gdyby takie misje nie wymagały jakiegoś progu zręczności, bo mimo, że opcja do kradzieży się pojawia, to nie da się nikogo okraść (wczytywałem dosłownie 30 razy i na 7 zręki nie da się okraść Louisa) Ewentualnie takie rzeczy przenieść na wyższy poziom trudności :P
-Multum skrzynek niemożliwych do otworzenia (obóz na bagnie, zamek) i zamkniete lokacje (składowisko na zamku) Myślałem, że dostaniemy możliwość otwarcia ich po jakimś etapie gdy, ale jednak pod koniec gry dalej nie mogłem otworzyć paru skrzynek na bagnie ani dostać się do składowiska. Bawiąc się marvinem na innym save zobaczyłem, że jest w zamku, w starym więzieniu pare skrzynek, ale jak się dostać tam? Tego już nie wiem xD
-Dużo misji jest nieopłacalnych. Szczególnie takie, gdzie musimy ładować złoto z własnej kieszeni, a nie dostajemy nic ciekawego wzamian. Musimy dokładać do tych misji, albo ich ''zwrot'' dostajemy w momencie, gdy złota już mamy aż nadto. (misja z Geroldem, czyszczenie grobów czy mnóstwo misji w obozie myśliwych) Problem ze złotem, na początku, gdy go bardzo potrzebujemy- mało go dostajemy- później mamy go aż za dużo i nie ma co kupować. 2K golda dla Beliara też niezbyt uszczupla nasz budżet w tej fazie gry.
-Bezużyteczne górnictwo. Wyuczyłem się go na maksa i co? I dupa. Oprócz expa i czasem potrzebnego węgla nie dostajemy nic ciekawego. Bryłek rudy jest tak dużo, że ze skrzyni na przełęczy starczy nam ich na całą grę, a złota nie da się przetopić. Fajnie by było, gdyby te górnictwo się jakoś zwracało, w szczególności, że wiele miejsc z rudami jest dobrze strzeżonych.
-Sprawa z uwolnieniem kopaczy od Marcosa. Zostajemy łowcą tylko po to, by ich uratować nie? To czemu cała sprawa przycicha po ich uwolnieniu i dalej nie pełnią już żadnej roli? Fajnie gdyby Ci kopacze z czasem awansowali na łowców i mogli nam pomóc z czymś. To samo Ork Niewolnik z Kopalni. Dostał miecz, dostał zajebistą zbroje i co? I gnije do końca gry na arenie w obozie łowców. Szkoda, że nie można go było wziąć na zamek i popatrzeć, jak masakruje pobratymców.
-Jak się dostać do jaskini z różaną tarczą? Ktoś coś? :D
-Z misją od wrzoda. (xD) też by się przydało coś zrobić. Zwykle najpierw czyszcze lokacje i dopiero potem robie jakies misje, pewnie większość ma to samo. Gdy wabiłem słodkie zwierzątka do jaskini, to nie mogłem już znaleźć krwiopijców i musiałem przywołać jednego kodami. Fajnie by było, gdyby 3 potrzebne nam ofiary respiły się na potrzeby tej misji (i były ewentualnie nieśmiertelne i oznaczone, żeby przypadkowo ich nie zabić)
-Amulet światła. Zajebisty amulecik, a my musimy go oddać Kerolothowi i nigdy go nie odzyskać, serio? :(
-Brak rozwiązania sprawy z Baalem Taranem (?), bo chyba o niego chodzi. Rozchodzi mi się o Baala, który wspomina, że mieszkał obok nas w starym obozie (ten który ujebał Matta) Pojawia się, mowi nam o zaćmieniu i... nigdy go już nie spotykamy. Fajnie, gdyby był jakaś przeszkodą na Bagnie w drodze do Kazmira. To samo ze sprawą z Baalem Orunem. Chłop nas ostrzega, ze nieumarli pojawią się by zakłócić przebieg rytuału, a tu klops, zero przeciwników. Często się nie pojawiali wojownicy cienia po zebraniu fragmentu zwoju.
-Po odbiciu zamku wygląda to wszystko w nim tak sztucznie. Każdy stoi i wydaje się szykować do walki, która miała nadejść i niestety nie nadeszła (mówię tu o szturmie orków na zamek, po co był ten przerywnik filmowy jak ork z wieży ostrzega inne na plaży?) Fajnie, gdyby tam jednak była jakaś namiastka tego, co było w G2 NK.

Dobra, może koniec tego płaczu, przejdźmy już do tych pozytywnych rzeczy, bo piszę te rozprawkę już 1.5h, a i tak tego nikt nie przeczyta. xD
-Fajny, bujny świat, w którym jest mnóstwo zwierząt i ciężkich przeciwników. Szło się nacieszyć tym, że mamy coraz silniejszych przeciwników do ubicia.
-Znakomicie wykorzystany pomysł z tarczą i spadkiem umiejętności mistrza. Dostajemy fajne bonusy i możliwości i wzamian oddajemy animacje ataku. Duży plus!
-Gotowanie i projekty broni. Super rzecz, gdyby je jeszcze poprawić, tak jak napisałem wyżej, byłaby miazga.
-Nowostworzona dolina (chyba xD) która idealnie odwzorowywała to, co się działo po akcji w G2, mnóstwo fajnych lokacji, praktycznie zero pustych!!!! (to się chwali najbardziej), wszystko znakomicie wykorzystane, nic nie zostawione na odpierdol, na każdym kroku jakaś niespodzianka
-Misja z Wrzodem xDDDD no to mnie rozjebało najbardziej, czułem się mega nieswojo robiąc te misje (rodzina obok), ale tez dała mi dużo dawki śmiechu. Również misja z Chromaninem Alchemików, bardzo fajna znajdźka.
-Wyborna lokacja z goblinami i piękny krajobraz na samym jej szczycie.Urzekło mnie to tak bardzo, że aż zatrzymałem się na chwile by pokombinować z ustawieniami graficznymi.
-Fajne nowe animacje walki przeciwników, musiałem się od nowa uczyć parowania ciosów :D (returning ty kurwo)
-Masa znajdziek, ciekawostek, nawiązań do podstawek i Beziego (historia wrzoda i pierścień za misje- majstersztyk)
-Inteligentni przeciwnicy, którzy rzadko kiedy się bugowali i szło się z nimi namęczyć (twórcy returninga powinni się od was uczyć, haha)
-pomysł z Kurghanem na arenie- złoto.
-No i oczywiście fabuła! Wciągnęła mnie najbardziej, bardzo gothikowa i ciekawa. Aż zal, że to się tak wszystko szybko skończyło.

Reasumując, mod 10/10, warty polecenia i zagrania. Gdyby naprawić wszystkie mankamenty i wydać jakąś nową wersje- byłoby 11/10. Mam cichą nadzieję, że wyjdzie Ucieczka 2.0 jeszcze bardziej wszystko rozszerzająca i dodająca nowe wątki, ale to już raczej marzenie ściętej głowy. Jak ktoś to wszystko przeczytał- szacun.

Pewnie jeszcze coś mi się przypomni to edytuje i dodam. Kto chce, może pisać na PW w sprawie jakichś misji czy drogi, którą iść. Chętnie odpowiem co wiem. A tymczasem lecę odkrywać jeszcze przeze mnie nieodkryte sekrety w modzie. Pozdrawiam!
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zgadzam się z wszystkim co Komachi napisał, no może poza kwestią dotyczącej pancerzy, bo sam w pierwszym rozdziale zdobyłem ze skrzyni pancerz straży królewskiej, która spokojnie mi starczyła do 4 rozdziału (ciężka zbroja łowcy orków jest nieznacznie lepsza) oraz inteligencji walki, która dotyczy tylko przeciwników z bronią białą, a ich combosy nie utrudniają specjalnie walki (grałem na Trudnym poziomie) i bardzo łatwo wbić im się w przerwę poprzedzającą podajże drugie czy trzecie uderzenie w kombinacji. PPozwolę sobie dodam parę swoich przemyśleń:

1. Z orkowym przyjaciele Willa się zgodzę. Można by Kurg-Kan bardziej rozbudować, dodać po przyjęciu do obozu łowców opcję dialogowe z wypytywanie się głównego bohatera Kurg-Kan o rózne rzecy, jego poglądy na religię, dokładniejszą historię o jego życiu przed staniem się niewolnikiem, o tym jak orkowie widzą rasę ludzką, jak się czuje w obozie wśród ludzi po uratowaniu dwóch łowców podczas polowania itp. W sumie spoko szczegółem byłoby, gdyby nie dołączył do obozu to jeden z łowców, który mówi nam o polowaniu zginął i iny nas o tym informował.

2. Nie wiem jak to jest, kiedy się gra po stronie myśliwych, ale w przypadku łowców Dymoondo po zadaniu "Przekazać wiedzę" nie awansuje, a z tego co pamiętam, sam mówił, że chce zostać myśliwym i dlatego prosił Willa o naukę wyciągania pazurów. Dobrze by było gdyby w 2 rozdziale niezależnie od obozu miał trochę lepszą zbroję i mówił nam, że cięgi naszym naukom uwierzył w swoje możliwości czy coś w tym stylu i na tyle podstylizował swe umiejętności, iż został pełnoprawnym myśliwym.

3. W zadaniu "Sam w dziczy" w kopalni spotykamy kopacza Draala, którego możemy zaprowadzić do obozu myśliwych. ale on ciągle stoi w jaskini Gestath jak słup soli w łachach skazańca. Sam Gestath mówi, że znajdzie mu jakieś zajęcie, ale tak się nie dzieje. Gdyby dać mu podstawową zbroję myśliwego i prosty dialog z Willem, że jest na probie, by dołączyć do obozu i ewentualnie dać jakieś proste zadanie z tym dołączaniem to byłoby dobrze.

Wiem, że jest lekko chaotycznie, ale grałem w Ucieczkę kilka miesięcy temu i sporo pozapominałem.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
ciekawym Zombie, który nie dość, że był niemożliwy do ubicia, to jeszcze nas wywracał. (...) Co z tym zombie? On ma taki być czy to kolejny błąd? :D
A ja pamiętam, że był możliwy do ubicia xD Poza tym ponoć ma o wiele mniejszą odporność na bronie dystansowe.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mówimy o zombie spod krypty? Go zabijałeś zniszczeniem ożywieńca, zwój nawet leży obok.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



wojtuz

wojtuz

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postanowiłem odpowiedzieć na ten wpis oraz dodać parę swoich spostrzeżeń:
1.Zabieranie kilofów przez siły nieczyste (na początku to serio utrudnia gre, potem nie daje się już w ogóle we znaki)
U mnie ten problem nie występował, jedynie czasem "ściągało" mi broń.

2.Błędy z qs, gdzie zamiast mnie przeteleportować runą, którą trzymam- zjadało mi potke albo teleportowało do innego miejsca niż chce.
Zgadza się, u mnie też w pewnym momencie pojawił się problem, że przenosiło mnie zawsze w miejsce 1 teleportowania nieważne którą runę użyłem. Jednak rozwiązanie jest bardzo proste, trzeba zapisać i wczytać grę przed użyciem runy.

5.Nadmiernie bujna roślinność, która powodowała blokowanie się NPC'tów i było to o tyle denerwujące, że nawet wczytywania czasem nie pomagały, a gdy trochę pomagałem NPC'tom marvinem, dostawali oni szajby i decydowali się nie prowadzić mnie do celu misji.
O tak, i nie tylko NPC, często też naszą postać, w sumie jeden z najbardziej denerwujących problemów, a myślę, że jednocześnie najprostszy do usunięcia. Nie znam się na modowaniu, ale przez niektóre krzaki możemy przejść więc chyba nie byłoby problemu tak samo zrobić z koronami drzew itp. U mnie nawet rozprysk wodospadu blokował drogę do amuletu z misji "5 braci", musiałem skakać z góry, a później runą do obozu.

6.Bug z Brutusem, eh.. Dobrze, że istnieje to forum, bo bym się go marvinem naszukał (jakby ktoś nie wiedział, gdy nie pojawia sie w misji w 2 rozdziale, to lezy sobie spokojnie za kamieniem na przełęczy)
O tego to nie wiedziałem nawet, ja po prostu nie brałem tej misji.

7.Nie działajace misje w sprawie zaginionego oddziału i informacji zza palisady. Misji się nie da niestety dokończyć, Keroloth nie ma żadnych opcji dialogowych mimo zrobienia misji na bagnie, znalezienia Rufusa i oczyszczenia plaży z orków.
Potwierdzam.

-Słabe dobranie mocy i ilości niektórych broni. Hajpowany miecz runiczny okazuje się bezużyteczny [...]
Jak dla mnie miecz runiczny jest OP, tylko wybrałeś najgorszą runę :P Dziwię się, że tak dokładnie przechodziłeś moda, a nie pokusiłeś się przetestować jak każda działa. Chociaż chyba jest zbugowane trochę. Ja osobiście użyłem pięść wichru i podrzucało przeciwników, ale też lodem atakowało czasem xd A z tym, że trzeba ładować, to jak dla mnie wielki plus, bo miecz jest wyjątkowy i głupio byłoby używać go do zabijania kretoszczurów, a tak to stosuje się go tylko na bossy, trolle itp. W NK szponem grało się do końca gry już (jeśli nie ładowało się w siłę, co bardzo psuło balans gry). Jedynie nie jestem pewny, czy to, że posiada obrażenia magiczne jest dobrym posunięciem, bo jak wiadomo nie skalują się z siłą i później dość marny ten dmg. Sam robiłem tak, że jak wszedł czar i unieruchomiło przeciwnika, to zmieniałem na zwykły miecz i dobijałem.

-Brak dobrych pasów, amuletów, pierścieni dla łowców. Jak jeszcze mogę przeboleć pas, który daje tam 5% na kryta, tak amulety... Jest kilka amuletów na zręczność, nie dokopałem się nigdzie do amuletów na siłę. Szkoda. Pierścienie dające 3 siły i dopiero pod koniec 5 siły.. No cóż, tutaj też moglibyśmy sie pokusić o jakiś lepszy pierścionek (chyba, że po prostu na taki nie natrafiłem) NPC TEST ma fajne pasy z bonusami siły, dwuręki i hp, w grze takiego nie znalazłem. Jest taki pas do zdobycia? Źle szukam? :D
Fakt na początku trochę ich brakuje, ale później to postać jest i tak za mocna, od połowy gry to większość potworów na 1-3 uderzenia. Po walce z Ur-Shakiem żaden przeciwnik nie stanowił wyzwania. Osobiście nawet ani razu nie użyłem przywołania demona, ani nawet większości słabszych zwojów :/ Dodam może w tym miejscu, że podczas walki z Ur-Shakiem pojawił się bug, że orkowie byli jakby zamrożeni - wszystkie występujące na górze fortecy, a także sam Ur-Shak gdy odeszliśmy dalej... Mimo to ubicie go było jakiś wyzwaniem i chyba najlepszą walką całego moda.

-Misje z potrzebą wyuczenia się fachu złodziejskiego. Klucz Luisa, czy jakoś tak. Zeby zrobić te misje potrzeba się nauczyć kradzieży+ do tego potrzebna jest dobra ilość zręczności [...]
Hehe, mi było szkoda PN na kradzież, dlatego dołączyłem do myśliwych, ale poszedłem w siłę i broń jednoręczną. Z łuku/kuszy nie potrafiłem trafiać w przeciwnika :O

-Dużo misji jest nieopłacalnych. Szczególnie takie, gdzie musimy ładować złoto z własnej kieszeni, a nie dostajemy nic ciekawego wzamian. Musimy dokładać do tych misji, albo ich ''zwrot'' dostajemy w momencie, gdy złota już mamy aż nadto. (misja z Geroldem, czyszczenie grobów czy mnóstwo misji w obozie myśliwych) [...]
Tu się zgodzę, większość misji była jednak opłacalna, a Gerolda kasę można było zajumać i nie było tego konsekwencji xd

-Bezużyteczne górnictwo. Wyuczyłem się go na maksa i co? I dupa. Oprócz expa i czasem potrzebnego węgla nie dostajemy nic ciekawego. Bryłek rudy jest tak dużo, że ze skrzyni na przełęczy starczy nam ich na całą grę, a złota nie da się przetopić. Fajnie by było, gdyby te górnictwo się jakoś zwracało, w szczególności, że wiele miejsc z rudami jest dobrze strzeżonych.
Osobiście szkoda mi było PN-ów na jego naukę, ale chyba nie zauważyłeś, że można było złożyć ofiarę przy posążku Innosa - bryłka złota/rudy, za punkty życia ;)

-Sprawa z uwolnieniem kopaczy od Marcosa. Zostajemy łowcą tylko po to, by ich uratować nie? To czemu cała sprawa przycicha po ich uwolnieniu i dalej nie pełnią już żadnej roli? Fajnie gdyby Ci kopacze z czasem awansowali na łowców i mogli nam pomóc z czymś. [...]
Też mnie to bolało, nasi przyjaciele w biedzie, którym zawdzięczamy wolność cały czas o nich myślałem starając się dołączyć do obozu, a po całej akcji brak głupiego podziękowania. Już dużo fajniej była poprowadzona akcja z Grimmesem.

-Amulet światła. Zajebisty amulecik, a my musimy go oddać Kerolothowi i nigdy go nie odzyskać, serio? :(
Też mnie to wkurzyło, że go zabrał, a jeszcze bardziej fakt, że nic nie dał w zamian! W ogóle mega wkurzająca postać i z charakteru i najbardziej zbugowana. U mnie do twierdzy leciał sam i na mnie nie czekał (po drodze zaczepiał mnie myśliwy). Oczywiście po drodze było jedno drzewo na które wbiegał (!) oraz w pewnym momencie wracał do Obozu Łowców i stamtąd biegliśmy otworzyć bramę w twierdzy i odeprzeć atak orków (xd).

-Znakomicie wykorzystany pomysł z tarczą i spadkiem umiejętności mistrza. Dostajemy fajne bonusy i możliwości i wzamian oddajemy animacje ataku. Duży plus!
U mnie nie dało się wyciągnąć tarczy... jedynie podnosiła obronę, która się jeszcze zbugowała. Później był także problem z hełmem.

-Fajne nowe animacje walki przeciwników, musiałem się od nowa uczyć parowania ciosów :D (returning ty kurwo)
No nie wiem, ja np. próbowałem walczyć z Monkiem blokując jego uderzenia i był nie do pokonania, później spróbowałem taktykę, na chama, czyli 1 blok i szybki atak zanim trafi. Tym sposobem był dziecinnie prosty do ubicia i od tej chwili z każdym NPC, czy szkieletem tak walczyłem.

-No i oczywiście fabuła! Wciągnęła mnie najbardziej, bardzo gothikowa i ciekawa. [...]
Pod tym się podpisuję obiema rękami. Jeszcze dodam, że ten początkowy surowy klimat i że ubicie głupiego kretoszczura to było wielkie wyzwanie! A żeby oszczędzać pieniądze, prawie po każdym pokonanym przeciwniku wracało się na godzinną drzemkę :P

Dodam jeszcze od siebie, że fajny był pomysł z tą stratą ekwipunku w mieście orków i jak dla mnie mega byłoby gdyby nie dało go się odzyskać i musielibyśmy się męczyć tym kozikiem już do końca gry :D Ogólnie moim zdaniem to miasto orków jeszcze do dopracowania jest.

Jeśli zdecydujecie się pracować dalej nad tą modyfikacją (w szczególności poprawić błędy) to chętnie bym pomógł w testowaniu :)
 

set1213

set1213

Użytkownicy
posty43
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaczynając grać w moda, miałem szczerą nadzieję, że to będzie niekoniecznie prosta ( za to inteligentna, spójna, elegancka prostota) opowieść o prostym człowieku, który po prostu chce się wydostać z tej zasranej Doliny. Ot, próba przeżycia, zdobycia wyposażenia, wybicia się jakoś i zawalczenia o swoje, ewentualnie o swoich kompanów. Taki "Sylvester Stallone" w roli szeregowego, rozwiązujący sprawę miejskiego mordercy a nie "Tom Cruise" tajny agent po raz kolejny ratujący świat, tym razem przed wirusem powodującym uczulenie na bawełnianą bieliznę. Bezi to Bezi... Jasne. Jednak w modach to ja już mam dość Czornych Mieczy od Czornych Magów, zaginionych cywilizacji, umarłych bogów i w zasadzie wszystkiego, co można po prostu streścić słowem "Returning". Ej no, naprawdę da się zrobić moda i nie mieszać w lore, jak Panoramix w kociołku.

Z początku szło. Czuć było "naiwność" w dialogach. No ale przecież twórcy nie zajmują się - chyba nie - zawodowo pisaniem scenariuszy filmowych, albo książek. Szło też troszkę dalej i jakoś to było w tym obozie. Fajnie w sumie, że nie było łatwo i nie mam zamiaru przyczepiać się do balansu oraz statystyk broni. Jasnym jest, że mody tworzą fani "wyjadacze" dla fanów "wyjadaczy", co znaczy, że trza się w rozgrywce postarać. Przyczepił bym się jednak do logiki... Ogólnie to plany i motywacje w większości wypadków są... No słabe są. Na przykład ork obserwujący pirata w nadziei, że się zaprzyjaźni. Bili go w tej kopalni po głowie, że tak zdziecinniał? To ork... Powinien być nieustraszony, wojowniczy! Tymczasem przypomina mi silnego, ale potulnego przygłupa. I takich rzeczy jest więcej. Jak np. wspomniane przez innych faktyczne dysproporcje sił w Dolinie i nagła ich zmiana z pojawieniem się Willa Kopacza. Z Willem wszystko jest prostsze. Sieka orków a przy okazji usuwa najgorsze zabrudzenia z twojej patelni. Moim zdaniem wystarczyłby jeden obóz, najlepiej tam, gdzie był kamienny smok - dobra pozycja obronna, odległość od zamku możliwa i tak dalej. Nie zabrałoby to ciekawej lokacji. Ba, dałoby możliwości na wiele ciekawych questów obozowych. Wykazanie się w obozie, potem rozbudowane (i inteligentne) działania strategiczne mające na celu umocnienie pozycji i wybadanie przeciwnika.
Dalej było do kitu... Znowu jakiś pradawny amulet, pradawny miecz, zaćmienie i reset świata, a także przyzwanie bogów, żeby otworzyli portal na kontynent. Kicz do potęgi! Bez umiaru. Kreatywność i logika miały wychodne a także wyciszone telefony. Orałem to pole z miłości do serii Gothic, ale miło już nie było. Plus do tego to zadanie z Wrzodem... W jedynce była to jedna linia dialogowa, sugestia, coś co miało wywołać uśmieszek. Zaś w modyfikacji... Żenujący żart. Ja nie mam uprzedzeń. Nie wstydzę się seksualności. Ale to było... Po prostu cienkie, nieśmieszne. Gorsze niż "chop za babę" w polskim kabarecie.

I to by było na tyle, jeśli chodzi o moją ocenę. Podsumować to mogę tak, że mod mnie nie zachwycił. Oczywiście też zaznaczę, że mimo, iż niekiedy treść może sugerować coś innego (nie chciało mi się za każdym razem rozpoczynać od słów "moim zdaniem"), to ta ocena jest tylko moja.
Aspektów technicznych się za bardzo nie tykałem. Nie znam się na tym, ale zgaduję, że przy ograniczonych środkach i czasie...  Uogólniając, powiedziałbym tylko, że w miarę grania chrzani się coraz więcej. Ze dwóch zadań nie mogłem ukończyć, w tym misji zbadania co za palisadą. Być może jednak z czasem to naprawią.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
@up, @upup, @up...up, @everyone , dzięki za Wasze feedbacki :) będę mógł to sobie na spokojnie w wakacje ponaprawiać, a ten błogi czas zaczyna się już za miesiąc :)
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy to jest już finalna wersja moda czy jeszcze będą jakieś poprawki proszę o o pomoc co trzeba mieć zainstalowane do owej modyfikacji
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czy ktoś mi łaskawie pomoże czyta wersja jest grywalna czy trzeba czekać na jakieś łatki czy pacthe
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy autor prowadzi jeszcze prace nad nową wersją moda?
Przechodziłem pierwsza wersje z jakimiś łatkami ale chyba w 4 rozdziale(nie pamiętam dokładnie w którym)dosłownie wszystkie zadania, które miałem w dzienniku były pobugowane/nie dało się ich ukończyć. Zablokowałem się totalnie w modzie.
Ucieczka to jeden z najlepszych modów jakie wyszły i fajnie by było móc go ograć bez problemowo, stąd pytanie.
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Czy autor prowadzi jeszcze prace nad nową wersją moda?
Przechodziłem pierwsza wersje z jakimiś łatkami ale chyba w 4 rozdziale(nie pamiętam dokładnie w którym)dosłownie wszystkie zadania, które miałem w dzienniku były pobugowane/nie dało się ich ukończyć. Zablokowałem się totalnie w modzie.
Ucieczka to jeden z najlepszych modów jakie wyszły i fajnie by było móc go ograć bez problemowo, stąd pytanie.

Prowadzi.  :lol:
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy

R.Loos

Opis modyfikacji (Download)
#59 2020-08-20, 15:45(Ostatnia zmiana: 2020-08-20, 16:00)
Ponowne odświeżenie tematu i kolejna opinia osoby, która jest na świeżo po przejściu moda i z gothikiem jest już trochę obyta (mówię o sobie oczywiście :P)
Na początek chciałbym bardzo podziękować twórcy za stworzenie tego moda, cieszę się, że nie wiedziałeś ile Ci z tym modem zejdzie (ktoś kto przeszedł wie o co chodzi :D ), bo bym teraz nie pisał tego posta, ani przede wszystkim nie spędziłbym około 33 godzin na przyjemną grę. To właściwie podziękowania dla wszystkich autorów Gothikowych modyfikacji, zwłaszcza tych, w które jesteśmy w stanie się wkręcić, a nie w tych jedno czy dwu godzinowe gówien. Nawet jeśli nie są perfekcyjne i w stu procentach dopracowane, to trzeba docenić, bo łatwo jest krytykować, trochę trudniej samemu coś dać.

Fajna odskocznia od klasycznej historii, fajna fabuła z pomysłem co się później działo, nawet za palisadą i w obozie na bagnie, kilka rozwiązań typu tarcza (tu mega plus, choć niestety bug z którego nagminnie korzystałem co dawało mi i tarczę i mistrza w jednoręcznej, ale to nieważne :P ), górnictwo też spoko, zwłaszcza to, że dostaje się hp za surowce, bez tego było by średnie więc tutaj też duży plus. Ogólnie cały mod będę wspominał dobrze i polecam.
Tutaj wymienię kilka rzeczy, których muszę się czepnąć, wytłumaczę dlaczego ale i coś poradzić od siebie.

1. Drzewa... Widzę, że wiele razy było poruszane ale błagam wyjebcie to i nigdy nigdzie nie dawajcie. Najbardziej upierdliwy i utrudniający element gry.

2. Keroloth. No niestety trochę brak logicznej spójności z główną fabułą. Przypomnę, Keroloth to ten paladyn, któremu rzekomo któryś z łowców smoków ukradł saszetkę, chciał ich wybić i ogólnie wypowiadał się o łowcach w jak najgorszy sposób, łącznie z Parcivalem. Teraz ten sam paladyn z tymi samymi łowcami smoków, których chciał lać po mordzie zakłada obóz... No nie. Nawet trudna sytuacja nie sądzę, żeby go tak zbratała z łowcami. Tu polecam podmienić na Orika, po pierwsze prawa ręka Garonda, czyli zna się na dowodzeniu, drugie dawał szansę łowcom i nie był nieprzyjaźnie do nich nastawiony. Problemem mógłby być tylko jego Ciężki pancerz paladyna, no to opcją numer dwa jest Tandor, też miał nadzieję związaną z łowcami.

3. Amulet światła. Było już pisane wyżej, że to zły pomysł, że Keroloth odbiera, ja sobie o tym zapomniałem ale myślę sobie - nie, ni chuja ci go nie oddam. I nie oddałem :D wczytałem save sprzed rozmowy, wrzuciłem amulet na podłogę, porozmawiałem z Kerolothem, niby mu dałem, wróciłem, podniosłem i założyłem, dziękuję. Proponuje dwa oczywiste rozwiązania: pierwsze zalecane, żeby nie zabierał (tutaj ewentualnie jakiś nerf amuletu, ale lepiej nie:P ), drugie żeby nie dało się rozpocząć dialogu bez amuletu i jest według pierwotnego założenia. Jeśli chodzi o biżuterie to przedmówcy mówili, że jest jej dosyć mało, moim zdaniem nie jest źle, może dodać amulet 10 siły i pierścien 5 siły wcześniej, reszta jest super.

4. Palisada - tu problem jest poważny bo można sobie spierdolić grę. Ja w 3 rozdziale wbiłem za palisadę, klasycznym sposobem z G2NK (czyli wspinanie po deskach gdzie palisada się kończy z prawej strony) wybiłem prawie wszystko, w klasztorze zmiennokształtnych wbijam na górę, przekręcam przełącznik i wyskakuje mi notatka z dziennika, której nigdzie nie ma (i już nie będzie). Wbijam na bagno i tam Baal na wejściu do mnie mówi, myślę sobie - oho, z opisów widziałem, że misje na bagnach są istotne, nie chcę sobie czegoś zjebać, wczytuje save. I niestety ten wpis z klasztoru już się nie pojawił, ale i tak dało się ukończyć misję wiedząc z solucji co trzeba robić. Bardzo niebezpieczne, polecam może na początek wywalić te deski z palisady po których da się wbić, żeby nie dało się bez kodów/błędów przejść za palisadę, a kto z kodów korzysta sam niech sobie szkodzi.

5. Brak alchemii - mowa o miksturach stałych, w sumie nie wiem czy nie ma, ja nie widziałem ani na forum mi nikt nie odpowiedział. Po prostu szkoda roślin, głównie szczawiu. Polecam gdzieś wrzucić ukryte przepisy, mogą być dostępne dopiero w 4 rozdziale i żeby jedna mikstura dawała np 1 siły, to będzie trzy razy bardziej opłacalne niż zjedzenie smoczego korzenia, tak jak w podstawce.

I byłbym zapomniał. Jest sposób na nieograniczony exp i kasę, dostępny w 4 rozdziale (a patrząc na punkt 4 to nawet wcześniej bo za palisadą). Quest z fragmentami pergaminu, rzucając na ziemie fragment i podnosząc pojawia się wojownik cienia za każdym razem i można tak w nieskończoność. Tutaj niestety nie wiem co poradzić bo to rzeczy techniczne :P

To były główne problemy reszta była opisana już przez innych (np przywołanie Bogów, troche za bardzo odjechane :P ), niektóre opinie były zbyt czepliwe jak dla mnie, bo mnie mod na prawdę się podobał i jeszcze raz bardzo za niego dziękuję :D
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry