[ZenGine] Union 28606 54

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 4.06.2019 roku

Wyświetleń 28606

Odpowiedzi 54

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty95
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Tak więc Gratt dodał pełną kompatybilność w wersji 1.0h, więc nie wiem, dlaczego masz coś nie działa. Osobiście mam wiele wtyczek od Ninja i Union i nie odlotów w modzie na Ikarus + Lego
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

[ZenGine] Union
#41 2020-08-11, 04:56(Ostatnia zmiana: 2020-08-11, 05:02)
100% kompatybilności raczej  nie bedzie. Nawet jeżeli sam union będzie działał z pakietami ninja to dodatkowe wtyczki mogą generować konflikty. ja tak mam z paczką (troll stone throwing).
 

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty95
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Cóż, panowie, napisz do autora wtyczki z czym nie jest kompatybilny i załóż błąd. Autorzy idą na ustępstwa i poprawiają błędy.
(Chociaż Gratt chce zniszczyć Ikarus i Lego)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4157
Propsy3357
ProfesjaNierób
  • Moderator
Było to już wałkowane wiele razy... Union używa systemu safe hooks. Jeśli Union hookuje jakiś adres, to pakiety skryptowe po prostu już tego nie mogą zrobić.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty124
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W zasadzie to tak jak napisał Splash, jedyną rzeczą z którą Ikarus i Union nie są kompatybilne, to hooki.
Oba projekty po prostu mają dwa różne modele hooków.

Nie licząc hooków, reszta powinna być względnie kompatybilna.

Cytat: Splash
Było to już wałkowane wiele razy... Union używa systemu safe hooks. Jeśli Union hookuje jakiś adres, to pakiety skryptowe po prostu już tego nie mogą zrobić.

Mogą raczej shookować, tylko wtedy zaś hooki uniona nie działają, bo podstawowy hook Unii został zdjęty, przez co kolejne zbindowane funkcje się nie wykonają. To samo w drugą stronę, jeśli shookujemy funkcje, którą hookuje Ikarus, to zaś teraz funkcja w daedalusie którą 'shookowaliśmy' się nie uruchomi.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Niektórzy z Was są aktywni w temacie Uniona na WOG.ru. Będę wdzięczny za przedstawienie nast. błędów.

- usuwanie klucza po otwarciu skrzyni w zadaniu skrzynia Aarona blokuje możliwość jego ukończenia (powinien być tutaj wyjątek);

Nienaprawione błędy G1 po save/load game:

- po load game status zamkniętych bram przechodzi w s0 (winno byc s1), przez co się blokują; (naprawia to G Engine)
- po load game status ludzkich NPc z "angry/hostile" zawsze przechodzi do "neutral".
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3426
Propsy2118
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Raczej nie wezmą tego pod uwagę. Sporo rzeczy nie biorą, a błędów jeszcze co najmniej pięć razy tyle. Ale próbować możesz. :)

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty95
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
- usuwanie klucza po otwarciu skrzyni w zadaniu skrzynia Aarona blokuje możliwość jego ukończenia (powinien być tutaj wyjątek);

Jeśli zainstalowałeś tę wtyczkę (Union_MiscUtil), to w opisie jest napisane, że klucze nie są usuwane, musisz otworzyć skrzynię z shift

Cytuj
1. При длительной игре в инвентаре ГГ скапливается множество ненужных ключей. Поэтому добавлено автоудаление ключей при открытии сундуков или дверей в тех случаях, когда во всей локации не осталось ни одного запертого сундука или запертой двери, которые открывались бы этим ключом. Несложно догадаться, что в некоторых случаях автоудаление нежелательно, поэтому оно не работает, когда зажата клавиша хотьбы (SHIFT). Зажимать эту клавишу придётся при каждом открытии сундука или двери.

Podczas długiej gry w ekwipunku Bezi gromadzi się wiele niepotrzebnych kluczy. Dlatego Dodano automatyczne usuwanie kluczy podczas otwierania skrzyń lub drzwi w przypadkach, gdy w całej lokalizacji nie ma jednej zamkniętej skrzyni lub zamkniętych drzwi, które otworzyłyby się tym kluczem. Łatwo się domyślić, że w niektórych przypadkach automatyczne usuwanie jest niepożądane, więc nie działa, gdy wciśnięty jest klawisz Shift. Przy każdym otwarciu klatki piersiowej lub drzwi konieczne będzie zaciśnięcie tego klawisz

https://worldofplayers.ru/threads/41521/post-1079823



Więc nie ma błędu. Resztę napisz do autora, bo z Rosjan nikt nie gra w G1. (Albo bardzo mało gra i w naszych łatkach to poprawione.)
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty101
Propsy47
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Czudak

[ZenGine] Union
#48 2020-08-23, 19:29(Ostatnia zmiana: 2020-08-24, 13:46)
Niektórzy z Was są aktywni w temacie Uniona na WOG.ru. Będę wdzięczny za przedstawienie nast. błędów.

- usuwanie klucza po otwarciu skrzyni w zadaniu skrzynia Aarona blokuje możliwość jego ukończenia (powinien być tutaj wyjątek);

Nienaprawione błędy G1 po save/load game:

- po load game status zamkniętych bram przechodzi w s0 (winno byc s1), przez co się blokują; (naprawia to G Engine)
- po load game status ludzkich NPc z "angry/hostile" zawsze przechodzi do "neutral".

Ten błąd z automatycznie znikającym kluczem Aarona to chyba jakaś wtyczka, bo w samym Unionie nie ma tej opcji? Jak używasz tej wtyczki "Miscellaneous Utilities" to jedynie wyłączenie automatycznego usuwania kluczy w Gothic.ini lub przytrzymanie SHIFT są jedynymi rozwiązaniami, jak wspomniał @N1kX ziomal; inaczej autor wtyczki musiałby do niej dopisać wszystkie instancje kluczy które byś chciał, a potem na nowo ją skompilować.

A co do pozostałych dwóch błędów to mogę to napisać, ale oni i tak tego nie ogarną, jeśli temat nie będzie non stop spamowany; po prostu są w opór zajęci i zapomną o tym, jeśli nie będzie się im o tym napomykać co chwilę.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

[ZenGine] Union
#49 2020-08-24, 08:28(Ostatnia zmiana: 2020-08-25, 07:08)
@Czudak będę wdzięczny za napomnienie o błędach jedynki na WOG.ru.
@N1kX ruscy grają w jedynkę dość często. Stworzyli nawet najlepszy non content patch do tej gry (Gothic Mod Fix), który bije inne tego typu produkcje na głowę.

Co do "Miscellaneous Utilities" wszystko jasne w temacie.
EDIT: Pakiet "UnionspellFix" powoduje, że nie moge korzystac ze scrolli w G1
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty43
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
ruscy grają w jedynkę dość często. Stworzyli nawet najlepszy non content patch do tej gry (Gothic Mod Fix), który bije inne tego typu produkcje na głowę.

Nawet od twojego? :lol:
 

Reynevan

Reynevan

Użytkownicy
posty46
Propsy5
  • Użytkownicy
Cześć. Czy da się przerobić Quick loot tak, żeby zamiast PPM używać przycisku na klawiaturze? Nie przepadam za graniem w G1 i G2 na myszce.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6394
Propsy2931
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No jeśli mówimy o quickloocie, który Siemek zrobił, to jest plik konfiguracyjny razem z wtyczką do pobrania :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty121
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Yetem12

[ZenGine] Union
#53 2021-04-13, 18:00(Ostatnia zmiana: 2021-04-13, 20:57)
[Rozwiązane!]

Zaczynam zabawę z unionem i chciałem zrobić by pierwszy NPC na jakiego zobaczy postać gracza ta będzie cały czas zmieniać pozycję na tą którą aktualnie ma gracz, działa to jednak do momentu gdy użyje runy teleportacyjnej lub użyje komendy goto waypoint i jakiś oddalony bardzo, wtedy postać nie zmienia pozycji ale dałem sobie wyświetlanie na ekranie zwracanej wartości funkcji IsNear(NPC) i mimo że uciekłem nagle bardzo daleko od NPCta to nadal zwraca 1.
Kod:


   
  void Game_Loop()
  {
   if (!firstNPC) firstNPC = player->GetFocusNpc();

      if (firstNPC)
      {
          screen->Print(2000, 200, player->IsNear(firstNPC);
          if (!player->IsNear(firstNPC))  firstNPC->SetPositionWorld(player->GetPositionWorld());
      }
}
         

I jeszcze pytanie, czy można skądś pobrać argumenty do funkcji? Bo ciężko się zorientować jak mam funkcję np. Foo(int, int) i co to jest ten 1 argument inta a co drugi.

 

Raven_PL

Raven_PL

Użytkownicy
Gothic Online Player
posty2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Gothic Online Player
Co do dużo wcześniejszego pytania o EAX, mnie się udało zrobić że to śmiga na aktualnej wersji Union.

https://www.youtube.com/watch?v=UYFKdyi0Aq0


Wszystko opisałem w tym filmie.

Pewnie wrappery audio też by śmigały.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry