Edycja textur bez GoMana 1393 2

O temacie

Autor NSenten

Zaczęty 10.05.2019 roku

Wyświetleń 1393

Odpowiedzi 2

NSenten

NSenten

Użytkownicy
Ragnareł Lodbrokeł
posty9
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Ragnareł Lodbrokeł
Zamierzam odtworzyć miasto Khorinis w minecraft. Jestem już na dość zaawansowanym stadium budowy, jednak utraciłem mój plik z edytowanymi wcześniej texturami(każda istotna textura otoczona jest siatką pomagającą wyliczać odległości).
Wszystkie textury mam na dysku, jednak żadnym sposobem nie jestem w stanie poradzić sobie z implementacją ich do Gothica - nie chcę się bawić z umieszczaniem każdej textury pojedynczo w GoManie(1338 plików X D D), ale Gothic VDFS też nie chce ze mną współpracować. Mógłby ktoś krok po kroku opisać jak to wszystko zrobić, żeby gra nie wywalała crashy typu "Brak pliku default.tex
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Żeby gra ci nie wywalała takiego błędu to musisz albo vdfs z teksturami albo TGA/TEX w _Work/Data/Textures. Jak chcesz zmodyfikować na raz tyle tekstur to ja bym to zrobił tak: Dekompilacja Textutes.vdfs przy użyciu GothicVDFS > Dekompilacja tekstur przy użyciu zTEX > Wgranie plików TGA do folderu Textures a TEX do Textures/_compiled. Potem jak coś zmienisz to zapisujesz normalnie zmiany w TGA i usuwasz odpowiednik z _compiled. Wtedy gra za każdym razem jak się uruchomi skompiluje ci brakującą teksturę i zobaczysz zmiany.
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co to znaczy:
"Gothic VDFS też nie chce ze mną współpracować"?
To jedno z prostszych narzędzi do ogarnięcia w mojej opinii, coś musisz robić źle, opisz dokładnie na czym polega problem, to ci może ktoś pomoże ;).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry