Rendery 428 4

O temacie

Autor MiLord.

Zaczęty 4.05.2019 roku

Wyświetleń 428

Odpowiedzi 4

MiLord.

MiLord.

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć. Zaryzykuję i zapytam.
Chciałbym się nauczyć tworzyć rendery Gothicowe, popularne na wielu forach RP z Gothica. Polecacie mi blendera czy 3dmaxa? Przejrzałem sporo poradników, ale dotyczą one albo teksturowania zbroi albo tworzenia nowego świata. Mnie natomiast interesuje wiedza jak wstawić kilku NPC: dobrać twarze, odpowiednio ich ubrać, ustawić i dodać do tego jakieś tło. Są do tego jakieś samouczki? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

P.S Czy jeśli chciałbym importować modele postaci np. z morrowinda to potrzebuję do tego jakiejś specjalnej wtyczki pod morka?

Jestem zielony, ale zdeterminowany i chciałbym się dowiedzieć w tej kwestii jak najwięcej. Z góry dziękuję wszystkim którzy zdecydują się mi pomóc.
 

Zegiz

Zegiz

Użytkownicy
posty341
Propsy436
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Cześć. Zaryzykuję i zapytam.
Chciałbym się nauczyć tworzyć rendery Gothicowe, popularne na wielu forach RP z Gothica. Polecacie mi blendera czy 3dmaxa?
@MiLord. Polecam darmowego Blendera.
Cytuj
Mnie natomiast interesuje wiedza jak wstawić kilku NPC: dobrać twarze, odpowiednio ich ubrać, ustawić i dodać do tego jakieś tło. Są do tego jakieś samouczki?
Wypakowujesz sobie modele i tekstury z Gothica za pomocą G2MDK a potem importujesz do blendera za pomocą specjalnej wtyczki http://krximpexp.sourceforge.net/
Cytuj
P.S Czy jeśli chciałbym importować modele postaci np. z morrowinda to potrzebuję do tego jakiejś specjalnej wtyczki pod morka?
nie
 
Portfolio:
themodders.org/index.php?topic=25436.0
Kanał na yt:
https://www.youtube.com/user/Gizbor17
Historia zmiany nicków:
Gizborn>Gizbor17>Zed>Zegiz

MiLord.

MiLord.

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, powoli zaczynam co nieco ogarniać. Mam jeden problem. Będę mówił po amatorsku ale mam nadzieję, że mnie ktoś zrozumie. Importuję bryłę pancerza (asc) zbroi cienia, tą co ma Diego. Nakładam teksturę i w miejscach gdzie powinno być ciało nakłada się tekstura zbroi. Jak mam zrobić bym mógł wybrać konkretną karnację do takiej zbroi? w przypadku spodni kopacza na bryle da się zaznaczyć osobno i ciało i spodnie więc z tym nie ma problemu bo można dopasować teksturę ciała i spodni osobno.
 

Garett

Garett

Użytkownicy
posty2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Musisz wybrać odpowiedni materiał przy nakładaniu tekstury.

Spoiler
 

MiLord.

MiLord.

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Idzie mi już naprawdę dobrze. Pierwsze amatorskie rendery mam już opanowane. Niestety pojawił się kolejny problem, był już on poruszany w tym temacie. Pisałem do kolegi czy znalazł jakieś rozwiązanie, ale nie odpisał.

https://themodders.org/index.php?topic=28583.0

Próbowałem sam, wypakować tę zbroję z podstawki ale jest ona w formacie MDM. Na forum jest napisane o zmianie linijki visual_change, ale podczas próby otwarcia pliku notatnikiem jest on zakodowany i nie ma tej linijki. Nie wiem jak to obejść.

Korzystam z wersji blendera 2.79 + plugin od KrxImpExp-blender2.66.
Problem dotyczy oczywiście asc_bodies które pobrałem z WoG'a.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry