Niepoprawnie mapowanie modeli 3174 2

O temacie

Autor Vamper

Zaczęty 24.04.2019 roku

Wyświetleń 3174

Odpowiedzi 2

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Vamper

Niepoprawnie mapowanie modeli
2019-04-25, 01:42(Ostatnia zmiana: 2019-04-25, 02:04)
Nie wiem, czy ktoś już założył identyczny temat, ale mile widziany link do rozwiązanego problemu.

Mój problem jest następujący:

1
https://zapodaj.net/d52a1f332bcf4.bmp.html
2
https://zapodaj.net/cea97d318087d.bmp.html

Przywołuje pierwszy przedmiot, przywołuje drugi i ma teksturę pierwszego i odwrotnie się dzieje.

Deklaruję, że oba modele mają oddzielne tekstury, nałożyłem teksturę  najpierw jednemu potem drugiemu (wchodząc i wychodząc z blendera).

Dlaczego tak się dzieje? Jak to naprawić?

 :facepalm: :facepalm:

Link do modeli:
https://megawrzuta.pl/download/d6e8fc736873e66d85db8bcc4c73b453.html
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Oba modele mają takie same nazwy materiałów, a powinny mieć inne.
 

Vamper

Vamper

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Masz rację, zmiana nazwy materiału rozwiązało problem. Dzięki za pomoc

Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry